Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Emmelinan skrev 2011-07-03 16:16:56 följande:
    Hjulen på vår frog känns som att de är helt platta när man trycker in dem. Dum fråga kanske, men ska det va så? De har varit så sen vi fick hem vagnen...
    Nä, hjulen ska vara som cykeldäck! Är de platta får ni ju pumpa luft i de, annars kan det ju gå hål i slangen. Om det är de stora hjulen du pratar om?
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Katten77 skrev 2011-07-04 12:26:37 följande:
    Har precis köpt en begagnad Frog och är jättenöjd. Vill nu "pimpa" den lite och är lite fundersam på om det är Frog- eller Cam-fästen till suffletten. Hur sjutton ser jag vilken variant det sitter? Det är ju som sagt en Frog men de suffletter jag fått med är Cameleon...
    Om cameleonsufletterna sitter bra så är det cam-fästen du har, helt enkelt. Frogens fästen går inte tillräckligt långt fram, så med frogfästen funkar inte cam-sufflor.
  • Lindadjo
    Katten77 skrev 2011-07-04 12:36:51 följande:
    Vad bra, tack för snabbt svar! Hjärta
    Varsågod Jag har oxå en frog, fast jag har båda fästerna och olika modeller på sufflor
  • Lindadjo
    magicadespell skrev 2011-07-10 11:02:37 följande:
    Fråga: kan man ha frog-suflettfästen (de nyare) på en cam?

Har en beg frog som jag fått till en fin suflett till...planen är att skaffa en cam till nästa barn, men jag orkar inte göra om mönstret i onödan och tänkte att man kanske bara kan flytta över frogfästena om jag vill använda de sufletterna till nästa vagn?

de ser ju likadana ut? 
    Eftersom jag kan växla mellan cam-fästen och frog-fästen på min frog, så tar jag det för givet att frog-fästerna även ska passa på en cam
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-11 09:54:01 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_i_nyskick_3...
    Detta är väl ingen bugaboo iaf... undrar om kartongerna åxå är fejk... 
    Visst måste det vara en kopia, men den här gången har ju inte säljaren nämnt namnet bugaboo någonstans, så han vet väl om det själv.
  • Lindadjo
    ThereseX skrev 2011-07-13 16:46:51 följande:
    Jag kommer snart få byta min Cameleon till en Donkey då jag gjort ett positivt gravtest idag! Wohoooo! : )
    Grattis!!!!!
  • Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-07-14 03:48:25 följande:
    Hörde idag att man inte ska använda siilikonspray, utan symaskinsolja ?! För att annars kan det rosta. Kan detta stämma ?
    Jag undrar oxå vart du hört det?
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-15 10:51:33 följande:
    Inte nu längre

Oups...  
    Var det därför jag inte hittade den??? Grattis bohus
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-07-15 11:13:09 följande:
    Lindajo
    Fått mitt paket?
    Japp, det kom igår.. och idag regnar det så jag kommer nog iallafall börja med det idag
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-15 11:34:26 följande:
    Tack! Va kul! Fast jag har inte fått betala den än... vi var överens men man vet ju aldrig med folk, kommer det nån å bjuder över så kanske de bara "försvinner"... Men jag hoppas, man kaaaaaan ju inte vara utan bugga....
    Men med tanke på att annonsen är borta så tror jag du har ditt på det torra
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21