Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

kittel skrev 2011-08-04 20:46:53 följande:
    Hej! Är det nån so. Har bilder på organizen och hur man fäster den? Stämmer det att vinterdäcken till Cam'en inte är svängbara?
    Organizer har jag inte, men tror det finns bilder i bildtråden. Och ja, det stämmer att vinterhjulen inte är svängbara.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-08-04 20:53:20 följande:
    Haha, det är alltså Bugababys resonemang som inte stämmer, Lindadjo är upplärd av de bästa och har full koll
    Japp Stämmer det!
  • Lindadjo
    thj skrev 2011-08-06 18:52:34 följande:
    Vänner var rädda om varandra och tala om för de nära och kära att ni älskar dem!

Mitt liv har slagits samma,Min Underbara Pappa har lämnat oss.
    Jag trodde jag visste vad smärta,sorg,lycka,glädje och saknad var -men det gjorde jag inte!
    Men nu gör jag det!

Krama om varandra en extra gång varje dag!
    Jag beklagar Kram.
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-08-07 22:43:36 följande:
    Det är (nästan) aldrig för sent för nya vagnar. Har jag berättat om hon som hade en Bee+ men köpte en ny Bee+ denim till sin drygt fyraåring bara för klädselns skull? *ser oskyldig ut* Tror ni att hon har använt den en endaste gång?

Rollerbug är en trevlig modell men alltså de där fasta hjulen är svåra att vänja sig vid tycker jag. Och så är den väldigt omysig men jag är förstås lite känslig för sånt. Har du kollat på Mutsy? De har en schysst vändbar allroundvagn med stora swivelhjul fram. Vad hette nu modellen igen Asereht?

Eller varför inte en UJ om du ändå tycker att framåtvänt är ok? Toppen i snö och terräng .

Sorry OT.
    Men om du tycker rollerbug är omysig så är ju uj oxå de, det är ju inte mycket som skiljer de vagnara åt. Och vad gäller fasta hjulen så tyckte jag ändå att vagnen var förvånansvärt lättkörd. *försvarar RB*
  • Lindadjo

Räcker upp handen som en av de som älskar lammskin Jag har redan tvättat och lagt den färdigt i botten på vagnen. Barnvagnen är redo för bebisen nu ... jag har bara ett tunnt bomullslakan över fällen nu, när det ännu är varmt ute. Men fällen kommer ju självklart ligga kvar hela tiden. Jag kommer absolut använda åkpåse i vinter, det är jag helt säker på. Så kalla vintrar som det har varit, och bebisen är så pass liten så jag kommer ju inte pälsa in den i supervarma overaller, då blir det åkpåse istället, i liggdelen.

• Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-08-08 23:12:41 följande:
    De är orginal och borde nog gå att ta bort men jag är inte säker på resultatet
    Är det orginal? I såna fall går de då att ta bort, för det finns inga spår efter några reflexer på min frog.
  • Lindadjo
    Mamma Tes skrev 2011-08-10 18:23:16 följande:
    Idag fick vi våran åsna! Jag slängde mig över lådorna och monterade direkt. Lillan älskar den och man riktigt ser hur hon trivs i vagnen. Sitter som en prinsessa i den  

Jag hade kärat ner mig i den genom bilderna jag sett men den var ÄNNU bättre i verkligheten. ALLT var bättre och snyggare också. Och den rosa färgen... *dreggel*

Bilder finns i bildtråden. 
    Vad fiiiiiiiin den är! Och vad fint med dynan från addstroller oxå.
  • Lindadjo
    Badankan skrev 2011-08-10 23:43:19 följande:
    En nybörjarfråga, varför har man bygel till liggdelen? Är inte denna ivägen när man tar upp/ner bebisen?
    Ja, den kan kanske vara lite i vägen... men den fungerar som bärhandtag, så lyfter man isär vagnen ofta så kan det ju vara bra att ha den där... annars är det inget som hindrar en från att knäppa lös den och vara utan.
  • Lindadjo
    Vinxen skrev 2011-08-11 17:35:05 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa snygga sufletter till cameleon? altså inte orginal. Eller någon som syr upp för en hyfsat billig peng :)
    Här kanske? http://www.idapdesign.se/

Eller titta på ebay
  • Lindadjo
    imaj skrev 2011-08-12 20:46:55 följande:
    hjärtan81: TriLogico och Logico S dvs babyskydden passar med den adaptern. Ett av de bästa tillbehören till vagnen enligt mig !
    Låter bra, för jag har beställt en sån adapter  Tog emot lite att beställa den, för den kostade lika mycket som hela babyskyddet inkl. bas... och nästan lika mycket som hela vagnen men jag får vara glad att jag fyndat det andra. Nånting nytt kan ju vara trevligt
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21