Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

bohusbebis skrev 2011-07-15 11:40:07 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_34922562.htm...

Här är den (inte min annons, men förhoppingsvis snart min vagn
    Aha, den är alltså kvar... konstigt att jag inte hittade den tidigare. Håller tummarna, jag tycker den ser jättefin ut... lite skitig, men inte ser den så solblekt ut i allafall.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    imaj skrev 2011-07-15 21:46:03 följande:
    Igår kom Lillebror till världen!

Så ikväll har vi premiärkört AllBlacken med ståbräda. En dröm att köra och den rullar så lätt med ståbrädan på, dock en vanesak med hur man ska gå när dottern står på.
    Grattis till lillebror! Och oj, ute och går med vagnen dagen efter?? Imponerande... själv räknar jag inte med att få ta första turen med vagnen förrän tidigast en vecka efter lillebror eller lillesyster kommer till världen.
  • Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-07-16 17:56:19 följande:
    Har knappt använt min vagn en vecka och nu gnisslar fjädringen på höger framhjul ! Tråkigt ! :(
    Dum fråga, men du har väl smort den? Silikonspray is the mutts nutts.
  • Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-07-16 21:07:18 följande:
    Lindadjo: Näe det har jag faktiskt inte gjort. Ska man göra det på sprillans vagnar också ?
    Oh ja!
  • Lindadjo
    modestyclara skrev 2011-07-19 22:29:08 följande:
    www.bigbaby.se/artikel.php?id=68

*hjälper till*

japp det var linjalerna vid huvud- och fotända som jag menade. De SKA vara svarta...
    Fast man ska ju inte ta för givet att vagnen är en kopia enbart genom att titta på linjalerna. Min frog saknade ena linjalen när jag köpte den, så vi gjorde en egen sån till den, och den är vit. Kan ju vara så att de kommit bort. De ramlar ju ganska lätt ur om man inte sätter fast de med kardborren när liggdelen inte används.
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-07-19 22:54:50 följande:
    Surkatt: 007 är väldigt jensblå och 107 mycket slätare och mörkblåare. Sen finns RED också som är svart denimklädsel och med svart chassi. Har en bee+ 107 och tycker iaf 007 är snyggare jeans, så skulle gärna haft den på min bee
    Men frogens denim är klart snyggast
  • Lindadjo
    Annan84 skrev 2011-07-19 23:08:48 följande:
    Ja men det är den sidan jag kollade på. Men jag menar Bugaboo kan ju ha ändrat färg på "linjalerna" eller?? Allt annat stämmer med en riktig. Dragkedjan ser inte grov ut... Men jag har ingen extra liggdelstopp att prova med. Enl art ska inte de passa på de fejkade vagnarna. Därför jag vill att några ska kolla på sina vagnar vad de har för färg! Vill inte lita blint på artikeln... Min liggdelbasfärg e grå om det kan spela roll.
    Kolla efter etiketter, kopiorna har inte såna. Kolla i sufletten tex.
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-07-19 23:10:34 följande:
    Kolla efter etiketter, kopiorna har inte såna. Kolla i sufletten tex.
    Jag menar typ tvättetiketter, inte de som det står Bugaboo på.
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-07-19 23:10:50 följande:
    Lindadjo: tror jag kan hålla med om det fast jag gillar verkligen den svarta denimen, men de kan ju knappt jämföras tycker jag. Tycker det är så stor skillnad
    Ja, det är nånting annat det. Som att jämnföra röd med blå
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21