Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Annan84 skrev 2011-07-19 23:13:38 följande:
    Ska lägga om bild sedan om ngn kan jämföra däckmönster etc. Eller förresten, vart står serienumret på vagnen? Det ska man ju kunna kolla upp! Tack alla snälla som hjälper till :)
    Det ska vara på pinnen precis under liggdelen (eller sittdelen).
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-07-19 23:16:02 följande:
    Frog-denimen är ju bara så svår att få tag i kanske skulle gilla frogen mer annars Får nöja mig med det jag har så länge, men suktar så smått efter rött
    Jaaa... jag är Asereht EVIGT tacksam för min underbara denim
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-20 10:07:05 följande:
    Hur smörjer man bäst hjullagren på en Frog? Det går ju inte att skruva loss nåt så man kommer åt...
    Nitarna går att bända lös och sätta på igen. Sambon gjorde det. Det är lite som en tryck-knapp. Vet inte hur pass bra de håller nu när han öppnat de och bytt lager. Jag har ju inte börjat använda vagnen än så det märker jag sen
  • Lindadjo
    Poppit skrev 2011-07-24 00:42:58 följande:
    Jag har äntligen fått hem min nya Bee+, fullkomligt älskar den!! Men, min lilla bebis ska kunna ligga i den och har kikat runt på en Cocoon. Undrar dock om det är någon skillnad på gamla och nya cocoonen? Någon som vet? Har försökt söka på den informationen men har inte hittat någon!

Hört att många kört med andra liggdelar till bee. Tex babytravel. Den ska tydligen vara rymligare än cocoonen som visst är ganska liten. Men jag har ingen bee själv, så jag kan ha missuppfattat det som pratats om här i tråden
  • Lindadjo
    AnPa skrev 2011-07-24 18:17:35 följande:
    Linaenn: Autosol! Fantastisk är den glöm inte silikonspray!
    Funkar autosol på plast också alltså? Trodde det bara var krom-puts?
  • Lindadjo
    linaenn skrev 2011-07-24 18:35:33 följande:
    Försökte plocka ur bottenplattan ur varukorgen förresten men den sitter som berget. Vet inte om jag vågar vålda, för det känns inte som att jag kommer få tillbaks den sen efter tvätten...?
    Vänd varukorgen ut och in... och vik plattan åt andra hållet så att säga. Då är det bara att plocka ut den från överviken. Plattan är ju flexibel så den kommer inte gå av. Var bara rädd så du inte sliter upp några sömmar i tyget istället.
  • Lindadjo
    linaenn skrev 2011-07-24 19:50:29 följande:
    Det gick ju hur bra som helst, på bara några sekunder. Toppen! Nu ska basen och varukorgen tvättas.

Roligt att kunna vara till hjälp
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-07-25 21:45:06 följande:
    Passu
    Inboxa Lindadjo, hon har sytt liggdel o fråga om hon kanske vill dela med sig
    Fast det var ju tyvärr till en frog och inte till en cam
    Jag hann inte komma iväg till posten idag innan de stängde, tar den så fort de öppnar i morgon *lovar*. 
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-07-25 21:48:38 följande:
    Oj, vad alla är snabba på att svara hihihi...

Eller kanske rättare sagt, oj, vad långsam jag är på att skriva ett inlägg
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21