• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fidi

Hallå hallå!

Någon som vet om man kan få tag på toppset i ljusrosa? Jag skulle så gärna vilja ha det till sommaren =) 

• Insomnie

Wailea och/eller någon annan med Akta Graco adaptern: Jag har läst att när man ska sätta fast babyskyddet på vagnen så ska det först sättas fast det på adaptern för att sedan sättas fast dem båda på vagnen och när den ska bort ska både babyskyddet och adaptern bort från vagnen först för att efter det separeras.. Men tänk er att ni varit och handlat, barnet sitter i babyskyddet, ska man då behöva ta bort skyddet med adaptern för att typ på marken separera dem innan man kan stoppa in barnet i bilen? Säg att jag läst fel och att man kan låta adaptern sitta kvar på vagnen när man lossar skyddet?!?

• Joddan

Iiiiiiiiiiii jag har fått ny lägenhet!!! Flyttar om 20 dagar och nu slipper jag oroa mig för vilken syskonvagn jag ska ha, jag kan ta vilken jag vill!!!!! Wihooooo!
    OT men ändå så skoj

• Sweetheartno1
    thj skrev 2011-02-20 00:26:00 följande:
    Tyvärr har jag ingen Allblack men kan nog fixa fram en bild med allblack med rosa suflett+åkpåse o du vill
    Kramen
    Tack snälla snälla du !

Kram
  • Sweetheartno1
    Insomnie skrev 2011-02-20 08:29:12 följande:
    Wailea och/eller någon annan med Akta Graco adaptern: Jag har läst att när man ska sätta fast babyskyddet på vagnen så ska det först sättas fast det på adaptern för att sedan sättas fast dem båda på vagnen och när den ska bort ska både babyskyddet och adaptern bort från vagnen först för att efter det separeras.. Men tänk er att ni varit och handlat, barnet sitter i babyskyddet, ska man då behöva ta bort skyddet med adaptern för att typ på marken separera dem innan man kan stoppa in barnet i bilen? Säg att jag läst fel och att man kan låta adaptern sitta kvar på vagnen när man lossar skyddet?!?
    Oj är det verkligen så jobbigt? Då skulle man ju lika gärna kunna strunta i det ! Jag har inte fattat det så iallafall.
    Hoppas någon kan svara bättre !
  • Sweetheartno1
    Joddan skrev 2011-02-20 08:51:33 följande:
    Iiiiiiiiiiii jag har fått ny lägenhet!!! Flyttar om 20 dagar och nu slipper jag oroa mig för vilken syskonvagn jag ska ha, jag kan ta vilken jag vill!!!!! Wihooooo!
    OT men ändå så skoj
    GRATTIS !
  • oliven10

Hej alla bugaboo lovers Skrattande

Tänkte bara fråga er hur gammal din prins/prinsessa var när ni bytte ifrån liggdel till sittdel??

• Insomnie

Sweetheartno1: Ja, lite så känner jag med.. Nu har jag inte testat att ta bort bara babyskyddet och låta adaptern sitta kvar, det borde ju gå men jag vill ju inte ha sönder något så jag tänkte att någon expert kanske vet

• Katjan
    Joddan skrev 2011-02-20 08:51:33 följande:
    OT men ändå så skoj
    Så skönt att slippa tänka på att man har en liten hissdörr. Grattis till lägenheten.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21