• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Liten Mjau
    Liten Mjau skrev 2011-02-18 16:57:33 följande:
    länken funkar ju inte. Provar igen.
    www.facebook.com/#!/bugaboo
    kopiera och klistra in ist... Skrikandes
  • MissR
    hjärtan81 skrev 2011-02-18 16:53:36 följande:
    Vet ni om easy riders stånräda passar på cameleon?
    Blev det ingen ljusblå på nya färger? Hur hittar jag till bugaboos Facebook sida om de finns att se där?
    Ja det va lite frågor :)
    Den fungerar, iaf den med stora krokar. Jag har den på min Cam. Men den kna göra repor i schassit. Men med lite skum och tejp så var det löst=9
  • galojj
    MissR skrev 2011-02-18 17:02:25 följande:
    Den fungerar, iaf den med stora krokar. Jag har den på min Cam. Men den kna göra repor i schassit. Men med lite skum och tejp så var det löst=9
    blir der repigt trots gummibelägget? Vi har een, som vi knappt hunnit testa på buggan än...men själva krokarna är ju lixom gummibeklädda! Det kan väll itne bli mer repor än med bugaboos egna?eller?:-S

Hur har du gjort med skum och tejp? du får gärna visa!!
  • MissR
    galojj skrev 2011-02-18 17:12:15 följande:
    blir der repigt trots gummibelägget? Vi har een, som vi knappt hunnit testa på buggan än...men själva krokarna är ju lixom gummibeklädda! Det kan väll itne bli mer repor än med bugaboos egna?eller?:-S

Hur har du gjort med skum och tejp? du får gärna visa!!
    Det blir liksom repor från toppen/änden av krokern när man sätter på och tar av den, men är man bara försiktig när man som sagt sätter på och tar av den så är det säkert inga problem.
  • Kavat

Oj, här händer det saker när man är sövd en förmiddag!

Den gröna gillade jag massor! Cool
    Resten var sådär.

Fick du till det med ståbrädan Liten Mjau? Visst har väl Fröken Småland bilder i sitt galleri?

• MissR
    MissR skrev 2011-02-18 17:26:13 följande:
    Det blir liksom repor från toppen/änden av krokern när man sätter på och tar av den, men är man bara försiktig när man som sagt sätter på och tar av den så är det säkert inga problem.
    Jag har inte använt min "på riktigt" utan bara i lägenheten då lillebror är kvar i magen=)
  • Liten Mjau
    Kavat skrev 2011-02-18 17:28:47 följande:
    Oj, här händer det saker när man är sövd en förmiddag!

Den gröna gillade jag massor! Cool
    Resten var sådär.

Fick du till det med ståbrädan Liten Mjau? Visst har väl Fröken Småland bilder i sitt galleri?
    Har inte testat än Såg att Fröken Småland hade bilder. Ska nog testa ikväll Använder ju inte buggan nu så den står undanpackad. Hoppas allt gick bra idag och hoppas plåsterinsidenten löste sig.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21