• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    jean1 skrev 2011-02-18 13:05:31 följande:

Tror ni andrahandsvärdet sjunker på de gamla färgerna nu när de nya kommit?

Och jag som SKA ha en rosa suflett till vår gråa bas, tvekar om inte den cerisa ändå är snyggare än den nya i pastell?

Vad tycker ni??

cerise !!!! utan någon som helst tvekan, den nya var alldeles för miss piggy - pink
  • Sweetheartno1

Nu har jag beställt en bumpaloop ! En rosa blev det !
    Det kostade mig 180,17:- och dom skickar den redan imorgon !

• stjernan

Den lila känns mossig, håller med. Den är ju vinröd. Fanns det inte nån som slags färg på frog förut?

Synd att det inte kom någon åt det turkosa hållet tycker jag. Men den gröna är fin iaf.

• Minmami

Hej tjejer! Tänkte höra vad ni skulle ge för ett komplett topset i cerise rosa canvas? Det är i nyskick, knappt använt.

• Wailea

Hej Hopp! Nu har min vagn kommit, idolbilder i bildtråden. Men lägger in en här med med en fråga. Liggkorgen, ska den vara liksom skrynklig på sidorna? Var någon som sett en med felmonterad vagn och jag måste säga att jag förstår att detta kan hända. Var ju lite pyssel att få ihop allt minst sagt. Tur att jag inte är gravid då hade nerverna aldrig hållt Hojta om något annat på vagnen ser skumt ut

• Wailea

Jag menar ju varukorgen, även om liggkorgen ser lite skrynklig ut den med....

• AnPa

Wailea: gud så snyggt matchat babyskyddet är med skötväskan *dregglar* Ang skrynklet, försök att flyta kardborrena lite åt olika håll (du ser förändringarna på tyget när du håller på) så ska du se att det blir mindre skrynkligt :)

• Insomnie

Sweetheartno1: Riktigt snygg! Var har du beställt den ifrån?

• Wailea
    AnPa skrev 2011-02-19 13:52:26 följande:
    Wailea: gud så snyggt matchat babyskyddet är med skötväskan *dregglar* Ang skrynklet, försök att flyta kardborrena lite åt olika håll (du ser förändringarna på tyget när du håller på) så ska du se att det blir mindre skrynkligt :)
    Tack, det är storasysters väska. Har en annan i svart/vitt med rosa detajer jag ska till sittdelen med rosa åkpåse i  men var tvungen att prova denna matchning först Och det passade ju superbra Även till bilbarnstolen!!
  • Wailea

Det kanske är snyggare utan varukorg, måste prova det med. Vrider och vänder och drar men lite skrynkligt blir det allt iaf...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21