• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kavat
    Liten Mjau skrev 2011-02-18 17:41:37 följande:
    Har inte testat än Såg att Fröken Småland hade bilder. Ska nog testa ikväll Använder ju inte buggan nu så den står undanpackad. Hoppas allt gick bra idag och hoppas plåsterinsidenten löste sig.
    Ja, det är bara att hojta, om du inte får till det.

Japp, plåstret kom ut för någon timme sedan.
    Och op gick bra förutom att de inte fick gjort det som det var tänkt så nu kommer jag väl troligtvis få göra om den! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Liten Mjau

Nu är ståbrädan på. Inte särskilt svårt att sätta på. Liggdeln åkte på oxå. Ligger en bild i bildtråden

• bohusbebis
    Liten Mjau skrev 2011-02-18 20:16:23 följande:
    Nu är ståbrädan på. Inte särskilt svårt att sätta på. Liggdeln åkte på oxå. Ligger en bild i bildtråden
    fin rosa sufflett - men inte är det den nya?
  • Liten Mjau
    bohusbebis skrev 2011-02-18 20:32:29 följande:
    fin rosa sufflett - men inte är det den nya?
    Nej nej. vet inte när den är ifrån. Köpte den på tradera. Tycker själv om den färgen. Ångrar bara att jag inte köpte en i canvas ist.
  • Liten Mjau
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 20:58:20 följande:
    Den gamla rosa fanns inte i canvas så det behöver du inte ångra
    åh det visste jag inte Tur man har er.
  • linaenn
    Liten Mjau: Såg ståbrädan i bildtråden, visst är det en bugaboobräda av äldre modell? Såg ju ut att funka bra även till liggdelen sålänge man har handtaget på det högsta så att syskonet får mer plats att stå.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Liten Mjau
    linaenn skrev 2011-02-18 21:04:39 följande:
    Liten Mjau: Såg ståbrädan i bildtråden, visst är det en bugaboobräda av äldre modell? Såg ju ut att funka bra även till liggdelen sålänge man har handtaget på det högsta så att syskonet får mer plats att stå.
    Ja det är den gamla. Vill ha sittpallen till den, om jag nu hittar nån. Har inte på högsta men fick höja det. Jag har ofta mitt handtag högt så det var inget jag tänkte på (jag är väl inte direkt kort heller, 172cm, så det påverkar väl oxå). Men visst fick jag höja det. Vi tog en "promenad" i huset och den blivande storasystern var mycket nöjd. Hon är snart 3år så ståbrädan är ett komplement när vi är på stan. Hon cyklar gärna annars när vi är ute och går.
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2011-02-18 12:15:53 följande:
    jag e så besviken på lila :( Trodde det skulle vara en pastelllila
    *lika* tycker den va för vinröd - vilket är min "hatfärg"....
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-18 12:54:03 följande:
    Åh, en frände! Vi bytte också i samma åldersveva och jag tycker också buggan är skitsnygg med liggdel. Alla andra verkar vara emot oss.
    *är helt med er*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21