• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • strumpa

Idag har jag fått hem min fiina Bugga och blev mer än nöjd, det är en Ocean men jag köpte till Offwhite och Red topset.  Kul att läsa tråden och få massa bra tips!

• Fröken Småland
    strumpa skrev 2011-03-02 19:53:08 följande:
    Idag har jag fått hem min fiina Bugga och blev mer än nöjd, det är en Ocean men jag köpte till Offwhite och Red topset.  Kul att läsa tråden och få massa bra tips!

Ooooh, den är toksnygg! Kyss
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • JoiPoi

Fyndade i heronbutiken... Hmmmm jag vill också! Fanns det mycket sufletter kvar? Är den öppen imorgon eller har den stängt igen nu?

• the baby
    AnPa skrev 2011-03-02 19:42:21 följande:
    Fyndade precis en svart sommarsuflett för 100:- på den lilla heronbutiken (Barnbutiken)! De sålde liggdelslock, lite Cam sufletter, gamla bee sufletter, sittdelstyg och uv-sufletter. 100:-/styck för allt :) Fick även med mig en bärsjal (ring) för 100:- Och såklart det jag reklamerat (ny varukorg och liggdelslock), gick fort tycker jag. Lämnade in det förra söndagen :)
    Var det högen som låg på golvet eller? Jag var ju där igår, men orkade inte rota runt. Men det skulle jag kanske ha gjort då. Jag verkar vara en av de få som (ännu) inte har ett enda extra topset! "Bara" min all black. Har i och för sig tre egensydda suffletter.
  • Fröken Småland
    the baby skrev 2011-03-02 20:21:48 följande:
     Jag verkar vara en av de få som (ännu) inte har ett enda extra topset!

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-03-02 14:41:28 följande:
    aha.... bra att du finns <3!
    Du det sknades en svart kork på luftventilen till det ena terränghjulet, tror du det behövs en? vart kan man köpa dem?
    nä dom e ju där för synskull men man kan köpa nya på biltema tror jag och även cyckelbutiker
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-02 21:34:45 följande:
    nä dom e ju där för synskull men man kan köpa nya på biltema tror jag och även cyckelbutiker
    Tungan ute då ska jag leta cykelaffär imorgon då.....