• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    miss Y skrev 2011-03-03 17:10:49 följande:
    Fröken Småland:
    Tack för svaret. Så långt tänkte inte jag men det stämmer nog rätt bra. Har ju inte testat med sittdel då det inte varit aktuellt än. Men till sommaren =)

Ql presbild, är oxå från Småland =)
    Nice med smålänningar i tråden
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • miss Y

Fröken Småland:
    jajamensan =) dock emigrerade jag till västkusten redan för 10 (!!!!! jäklar, är det så länge sen??) år sedan... man kan inte bo i metropolen Hultsfred i en hel evighet...

• bohusbebis
    miss Y skrev 2011-03-03 18:57:07 följande:
    Fröken Småland:
    jajamensan =) dock emigrerade jag till västkusten redan för 10 (!!!!! jäklar, är det så länge sen??) år sedan... man kan inte bo i metropolen Hultsfred i en hel evighet...
    Väst är Bäst!
  • Sweetheartno1

Var in på barnbutiken i heron idag. Dom kommer vara en "rea" butik som hon sa tills alt är slut. Då komer dom "vanliga" priserna. Det var urplockat och tråkigt där. Hittade ingenting roligt. Beställde iallafall ett skötbord och ändrade datum för att hämta ut vagnen ! Fick även ett nummer: 0722-515 731

• Mammas Kalle

Sweat: det finns chans att de är kvar i nästa vecka? Ska t Stockholm då, gubben ska gå på båtmässa o eftersom jag är sååååå snäll o följer med så borde ja ju kunna shoppa lite vårigt t buggan

• Sweetheartno1
    Mammas Kalle skrev 2011-03-03 19:24:57 följande:
    Sweat: det finns chans att de är kvar i nästa vecka? Ska t Stockholm då, gubben ska gå på båtmässa o eftersom jag är sååååå snäll o följer med så borde ja ju kunna shoppa lite vårigt t buggan
    Ja det tror jag nog.. Fanns topset i fleece och några liggdelslock och sittklädslar.. Adapter till maxi cosi fanns det också. Men jag hittade inget jag ville ha !
    Tänkte köpa mugghållare och lite sånt, men fanns inte ännu.
  • bohusbebis
    Mammas Kalle skrev 2011-03-03 19:24:57 följande:
    Åååå ville åxå åka med, min gubbe e redan där å jag skulle mycket hellre frossa i affärer än sitta här hemma å torka snor på två febriga ungar...
  • Mammas Kalle

Låter bra sweat

Bohus: d förstår jag, inte är det mässan som drar inte men shoppa krya på sig till barnen!