• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • finbusen
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-03 19:16:25 följande:
    Var in på barnbutiken i heron idag. Dom kommer vara en "rea" butik som hon sa tills alt är slut. Då komer dom "vanliga" priserna. Det var urplockat och tråkigt där. Hittade ingenting roligt. Beställde iallafall ett skötbord och ändrade datum för att hämta ut vagnen ! Fick även ett nummer: 0722-515 731
    Jag var inne där för någon dag sen, men det såg så trist ut så jag gick ut lika fort. 
    Fanns det inget roligt alls kvar? 
  • Sweetheartno1
    finbusen skrev 2011-03-03 20:26:10 följande:
    Jag var inne där för någon dag sen, men det såg så trist ut så jag gick ut lika fort. 
    Fanns det inget roligt alls kvar? 
    Några topset i gul, rosa och svart fleece. Sufletter till bee. Och några kartonger med väsklock. Kläder fanns det också, men inget som ögat ville titta på. Blev besviken !
  • bohusbebis
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-03 20:33:28 följande:
    Några topset i gul, rosa och svart fleece. Sufletter till bee. Och några kartonger med väsklock. Kläder fanns det också, men inget som ögat ville titta på. Blev besviken !
    "Råkade" ropa in ett väsklock på Tradera för en krona... Tänkte att man kanske kunde sy om den till nåt kul... Förvaring eller nåt.... Nån kreativ idé ?
  • Lindadjo
    AnPa skrev 2011-03-03 21:27:01 följande:
    Hittade tyvärr igen galltvål. Tips på var jag kan hitta det? Helt en "vanlig" affär.
    Kolla i hälsokostaffärer annars, de brukar ha sånt där.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Anemia

jag har en fråga, men gecko är ju ganska så gammal.. med endbart orginalhjul. de funkar dint, men jag har sett på nyare buggor att framhjulen ser anolunda ut. Passar de nya ändå?

• Liten Mjau
    AnPa skrev 2011-03-03 21:27:01 följande:
    Hittade tyvärr igen galltvål. Tips på var jag kan hitta det? Helt en "vanlig" affär.
    I tygaffären har jag sett det. Eller köp här