• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • SophiaM

Vet någon av er var man kan köpa topset till Buggan och inte behöva betala 1250:-
    Rena rama rånet ju!
    Har en ocean men är sugen på ett rosa topset och hittar verkligen inga begagnade.
    Någon utländsk hemsida kanske? 

• imaj
    rosenkind skrev 2011-03-21 18:57:33 följande:
    Har nån av er en bild med Bugaboos åkpåse i samma färg som topsetet?
    Jag funderar på att köpa en röd åkpåse till grå bas/rött topset, men blir det snyggt?
    Funderar om kanske grå åkpåse är det bästa plus att den passar till alla topset då...men grått känns lite trist...
    Jag hade rosa (ceriset) topset och åkpåse för någon vinter sen, trivdes jättebra med det och kommer definitivt att köpa det igen till den nya camen. Hittade två bilder i mitt galleri där jag hade denna kombination:
    http://www.familjeliv.se/hem/imaj/gallery/phpsrccno.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/imaj/gallery/phpzczs1r.jpg

Skitsnyggt tycker jag iaf !
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-03-21 20:10:52 följande:
    Jag hade rosa (ceriset) topset och åkpåse för någon vinter sen, trivdes jättebra med det och kommer definitivt att köpa det igen till den nya camen. Hittade två bilder i mitt galleri där jag hade denna kombination:
    http://www.familjeliv.se/hem/imaj/gallery/phpsrccno.jpg

Skitsnyggt tycker jag iaf !
    Är det den "nya" rosa ?
  • imaj
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-21 20:17:19 följande:
    Är det den "nya" rosa ?
    Jo det är den nya rosa i canvas. Den gamla (äldsta) rosa är ljusare och finns bara i fleece
  • Johanna10

Hej. Jag har fått problem med mitt chassi på min cameleon. Jag har nämnligen en ganska sne lång uppförsbacke som jag måste ta mig upp för när jag ska ut och promenera, vilket jag gör dagligen. Nu har chassit blivit snett böjt vilket jag tror beror på att jag får hålla emot hela backen. Har någon annan haft problem med detta eller har jag bara extrem otur? Går det att bända tillbaka tro? Jag är rädd att det ska gå sönder då. Tacksam för svar!

• Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-03-21 20:34:09 följande:
    Jag godkände just medlem nr 100 i bildtråden. Det ni!
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-03-21 20:27:00 följande:
    Jo det är den nya rosa i canvas. Den gamla (äldsta) rosa är ljusare och finns bara i fleece
    Ok. Tycker att mitt rosa ser "starkare" rosa ut ! Förvånad
  • Swenglish

Fröken Småland - hoppas det var jag! :) Ska in och kolla efter grå/sandkombo! Har grå/blå fleece nu, men till nya bebisen vill jag ha nytt!