• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Liten Mjau

Wohoo idag fick jag min twoo-pall till den gamla ståbrädan. Som jag har letat men fick tag i en på blocket.

• hemlig007
    Mamma till Rasmus skrev 2011-03-22 21:23:20 följande:
    Den tittade jag också på, han la ut den kvällen innan till ett mycket bättre pris, kommer inte ihåg exakt men max 4.500 kr som jag nappade på och mailade honom sen när jag skulle visa gubben den dagen efter så var annonsen borta men efter ett par timmar kom den ut igen till ett högre pris...lite fult.
    Oh, vad fult! Då är det bäst att vänta och se...
  • Vici71

Hej någon som vet var man kan hitta nytt spänne till selen i sittdelen? min gick av... så himla retligtRynkar på näsan
    Jag har en Bugaboo FrogFlört 

• galojj

Hade tänkt sy en suflett som jag tänkte ha i sommar!
    Tror ni att det är bäst att ha ett tyg som släpper igenom lite luft? Tänkte, brukar det bli varmt i en cameleon under sommaren? Tänkte inte sy en sommarsuflett med lufthål, utan en hel suflett lixom!

Hoppas ni som haft buggor över sommaren kan ge mig lite tips

• Fröken Småland
    Vici71 skrev 2011-03-22 22:25:54 följande:
    Hej någon som vet var man kan hitta nytt spänne till selen i sittdelen? min gick av... så himla retligtRynkar på näsan
    Tyvärr finns det inga spännen att köpa löst för de bitar som sitter fastsydda på själva tyget. Däremot kan man få tag på de delarna som sitter på ramen. Har du sån tur (i oturen) att det var ett sånt som gick sönder?
  • stinamaria
    Vici71 skrev 2011-03-22 22:25:54 följande:
    Tänker att man borde kunna få tag i ngt liknande som passar på någon butik(tygaffär?)? Så kan man sprätta loss de trasiga och sy fast de nya.
  • galojj
    galojj skrev 2011-03-23 08:04:14 följande:
    Hade tänkt sy en suflett som jag tänkte ha i sommar!
    Tror ni att det är bäst att ha ett tyg som släpper igenom lite luft? Tänkte, brukar det bli varmt i en cameleon under sommaren? Tänkte inte sy en sommarsuflett med lufthål, utan en hel suflett lixom!

Hoppas ni som haft buggor över sommaren kan ge mig lite tips
    ingen som kan komma med något?!

HAr hittat ett tyg som jag gillar...men då är det vindtätt och vattenavvisande...är det dumt? eller kan det vara till fördel?