• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MGn
    Joddan skrev 2011-04-07 11:08:13 följande:
    Mgn
    Pramworld har jag reklamerat till och det tog SÅÅÅ lång tid. Hann sälja min vagn innan jag fick reservdelen! Tror det tog 4 månader av tjat!
    Babyjungle har jag köpt av och reklamerat och det har tagit en vecka bara. Dock inte bugaboo utan UJ...
    Oj, då ska jag kanske inte reta mig på att jag köpte min i sverige då...Känns skönt ;)
    Dock så tråkigt att reklamation ska ta så lång tid!
  • mammageno

Ibland går det utan att steloperera teleskopet fick jag sagt men vet inte om detstämmer?

• mammageno

Oj tack för att jag funderade o kände liksom för pramworld men nu känner jag mig nöjd med!

• Sweetheartno1

Jag beställde därifrån. ingen vagn dock, men dom har snabb leverans god service. 
    Synd att det tar lång tid med reklamationer !
    Jag själv vågar inte köpa en så dyr vagn utomlands !  

• mammageno

Bra sagt!* känner mig SÅ träffad!

Orange sommarsufflett:check!

• mammageno

Urschvad fattig..men beroende är dyrt!

• imaj

Jag har köpt våran Swift från Pramworld. När titthålsluckan och regnskyddet sprack gick det jättefort och enkelt att få nytt. De är ju väldigt trevliga och snabba att leverera på Pramworld.

Precis som det ibland kan ta lång tid att reklamera i vissa butiker i Sverige kan reklamationer ta lång tid därifrån ibland.

Jag reklamerade min varukorg på Kidz förra våren och det tog flera månader att få den fixad till J kom tillbaka från sjukskrivningen. Men trots det beställde jag även den nya vagnen därifrån då J finns där och ger helt underbar service!

Men att beställa från Pramworld igen övervägde jag även ett tag... Men skönt att slippa skriva och prata på engelska om det behövs reklameras.

• Noiis
    imaj skrev 2011-04-07 13:11:07 följande:
    Jag har köpt våran Swift från Pramworld. När titthålsluckan och regnskyddet sprack gick det jättefort och enkelt att få nytt. De är ju väldigt trevliga och snabba att leverera på Pramworld.

Precis som det ibland kan ta lång tid att reklamera i vissa butiker i Sverige kan reklamationer ta lång tid därifrån ibland.

Jag reklamerade min varukorg på Kidz förra våren och det tog flera månader att få den fixad till J kom tillbaka från sjukskrivningen. Men trots det beställde jag även den nya vagnen därifrån då J finns där och ger helt underbar service!

Men att beställa från Pramworld igen övervägde jag även ett tag... Men skönt att slippa skriva och prata på engelska om det behövs reklameras.
    Jag håller helt och hållt med dig!