• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Bra info jag har just gjort i ordning min systers brio GO ( är ju bra på det plus att hon inte hinner de skall sälja den)och gjort den fin och ren, och de har kört med hjulen på fel sida (det är en reflex utåt) hela tiden! Haha knäppt!

• galojj

Ni som sytt egna Sufletten,vad har ni använt för tyg? Var till tygaffären idag,det ända dom hade var markistyg,enfärgat eller randigt...kändes lite trist

• thj
    khrullet skrev 2011-04-07 13:30:46 följande:
    Hej på er, jag måste be om hjälp. Det är så att mitt liggdelslock inte verkar gå att ta loss, på vilken sida tar man loss det? Är rädd för att dra sönder dragkedjan men vill ta loss det eftersom det har blivit en fläck på det.
    hej :)
    Kan det vara att liggdels tyget hamnat lite snett Obestämd vet att andra haft det problemet också!
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • mamma på vift
    galojj skrev 2011-04-07 21:45:00 följande:
    Ni som sytt egna Sufletten,vad har ni använt för tyg? Var till tygaffären idag,det ända dom hade var markistyg,enfärgat eller randigt...kändes lite trist
    Jag brukar köra på vaxat tyg med bomullstyg på insidan, bomullstyg på in eller utsida samt markisväv på andra sidan för att det ger stadga och är lite mer tåligt, bomullstyg på båda sidor ger en tunnare sufflett som är perfekt på sommaren. Man kan variera lite hur man vill
    Home Is Where The Heart Is
  • Sweetheartno1
    mamma på vift skrev 2011-04-07 22:06:50 följande:
    Jag brukar köra på vaxat tyg med bomullstyg på insidan, bomullstyg på in eller utsida samt markisväv på andra sidan för att det ger stadga och är lite mer tåligt, bomullstyg på båda sidor ger en tunnare sufflett som är perfekt på sommaren. Man kan variera lite hur man vill
  • Ben10

Ny i tråden o funderar på en cameleon. Aldrig haft bugaboo innan o har ingen brådska.
    Kommer att köpa begagnad e det något år som man ska undvika? Något speciellt att hålla koll på?
    Kan det vara värt att köpa ett nytt chassi o "fynda" resten av delarna efterhand har tills jan på mig;) det e ju mest det jag e orolig för på äldre vagnar hur det har hanterats.
    Om man gör så passar alla årsmodeller då?
    Förlåt om jag ställer frågor som redan finns svar på men ni e ju flitiga på att skriva så svårt att läsa ikapp

• Ben10

Tror jag luskar ut att allt ska passa allt inga årsmodeller stämmer det även med bilstolsadapter?!?