• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-12 21:44:36 följande:
    Tant

Kollade via safari. Den ser ut att bli väl omhändertagen hos dig! Så fin med rött till.
    Denim är ju bara så snygg. Gillar nitarna med, lite rockigt .

Mamma geno
    Jo då! Har sd (tyvärr inga onda) var 3-4 min och varar drygt 45 sek. Men så har det varit senaste kvällarna. Slutar efter någon timma och ökar inte i intensitet tyvärr...

Kollar tradera!!! Såå sugen! Maken skulle väl tycka det är lite för tidigt eftersom skattepengarna inte finns än, mer än "lovat"
    jag vårdar den likt ett barn (kanske bättre )...

här är den bara snyggast men jag sparar på denna gudomliga suffla (gjord av lovely lindadjo) tills i sommar...

och här är den ju som du mins den

• fröken ida

Går det att göra nått när delar av skummet har lossnat från handtaget? Jag vet att det diskuterats förut men minns inte svaret.

Edvin 080213 och lillasyskon i juni 11
  • galojj

Tazze: var till en cykelhandlare idag här där jag bor. Dom hade en universalvajer söm skulle passa och kostade 59kr. Borde ju finnas att få tag på lite överallt. Han klagade dessutom på bugaboos dåliga kvalité på bromsvajern,han tyckte inte den var byggd för att hålla, han tyckte det var tur att dom varit smarta och göra den utbytbar iallafall:)

• Joddan

Gillar både "orginalutförandet" och den pimpade varianten . Den kunde inte få bättre ägare

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-12 22:01:05 följande:
    Gillar både "orginalutförandet" och den pimpade varianten . Den kunde inte få bättre ägare
    I Hjärtait !!!

(hur går det för förra ägarinnan? Hon skulle få en liten till i aug?)
  • Tazze
    galojj Tack för svaret, ska ta mej ner till cykel handlaren i morron.
    Douglas 051222 Oliver 090501
  • leij

hej,

är sugen på en bugga som reservvagn och har kollat in en gecko frågan är nu om det funkar med ett graco babyskydd på. nån som vet? 

time of my life
  • mammageno

Tänkte jag lägger in mina bilder från idag och klipper det sista på dynan så ger jag mig för idag... På camen har jag bara lagt tyget i, det är ett projekt före sedan så...

• Joddan

Tant P
    Det går bra! Hon är beräknad nu 3/9 med en liten tjej .
    Hon kör en rätt sunkig sulky fram till köp av s-vagn