• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    annat82 skrev 2011-04-13 17:30:34 följande:
    Jag är ganska säker på att jag läst att den och om det nu finns någon till är undantag, man betalar väl vid någon spärr och inte på bussen.
    SLs policy är att man inte ska behöva lämna barnvagnen på en buss för att behöva betala, men om man passerar en spärr eller om det är kontrollanter, typ Saltsjöbanan/Roslagsbanan/tvärbanan så får man snällt betala
    ja så är det ju givetvis!!

Vet inte vad jag ska skylla på.. men jag har nog fasen fått bomulshjärna eller nåt

• Noiis
    annat82 skrev 2011-04-13 17:33:23 följande:
    Ger han sig aldrig. Tror det är samma person, känner igen det också. Och om inte annat så är ju första länken ett klart handhavande fel, vilket iofs vägrade erkännas däremot
    Men det finns ju tyvärr såna också. Förstår faktiskt inte varför man måste försöka smutskasta så och vet inte varför men det känns som fler försöker smutskasta bugaboo än vad jag hört om så många andra märken. Oftast utan vettiga motiveringar
    nä å man ju dum i huvudet för att man inte ger medhåll tydligen
  • Duntoffla
    Liten Mjau skrev 2011-04-13 20:57:34 följande:
    Precis. Egentligen är det väl bara beige och brun som inte passar grå bas
    Tant Pruselius skrev 2011-04-13 22:24:18 följande:
    rött är alltid rätt !
    Amen!
  • Joddan

Tant Prus

Ja hör och häpna! Lämnade söder för Sickla! Fem min från slussen Längre ut vill jag inte . Stormtrivs!!!

• imsa

Hjälp! =)

Vi köpte vår Bee när dottern var äldre ca1½-2 år, så jag vet inte hur tidigt man kan börja använda Bee'n?
    När började ni använda era? Alltså hur små var era barn?

♥ ♥ ♥
  • straw2008

Vi snvände been till vår dotter fr.o.m. Nyfödd.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Joddan

Min första bee (gamla modellen) användes från 5 månader! Nya Bee inköptes sttax eftrer 1 års dagen. Love it! Ska köpa ny bee snarast ekonomin tillåter . Och så måste jag välja färg med...

• Fröken Småland
    imsa skrev 2011-04-14 01:00:11 följande:
    Hjälp! =)

Vi köpte vår Bee när dottern var äldre ca1½-2 år, så jag vet inte hur tidigt man kan börja använda Bee'n?
    När började ni använda era? Alltså hur små var era barn?
    Jag tycker inte att Bee är en lämplig vagn för spädbarn, den är en sulky och alldeles för stötig. Som komplement funkar det och på resor. Men som du ser så finns det de som tycker att den är lämplig, det är en bedömningssak helt enkelt.