• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    fruV skrev 2011-04-14 10:46:46 följande:
    Hej,
    ber om ursäkt om jag ställer en fråga som säkert är ställd förut :/
    Så här är det - jag köpte en Gecko för 5 år sedan :O och nu är jag äntligen gravid igen!
    Den här gången (om jag ska ha kvar geckon) vill jag definitivt ha en mjuklift i (inte åkpåse jag vill kunna bära den). Ni som verkar vara experter - vilka sitliftar funkar i Bugaboon??

tack tack
    Grattis till bebis i magen! {#emotions_dlg.flower}

Jag vet helt säkert att Phil o Teds lift funkar i Geckon, kan leta upp en bild på det tror jag. Sen tror jag att någon av Baby Travels mindre liftar funkar fint också men det har jag inte provat själv.
  • MGn
    Fröken Småland skrev 2011-04-14 10:52:45 följande:
    Grattis till bebis i magen! {#emotions_dlg.flower}

Jag vet helt säkert att Phil o Teds lift funkar i Geckon, kan leta upp en bild på det tror jag. Sen tror jag att någon av Baby Travels mindre liftar funkar fint också men det har jag inte provat själv.
    Jag har den lilla liften från babytravel o den funkar
  • Tant Pruselius
    fruV skrev 2011-04-14 10:46:46 följande:
    Hej,
    ber om ursäkt om jag ställer en fråga som säkert är ställd förut :/
    Så här är det - jag köpte en Gecko för 5 år sedan :O och nu är jag äntligen gravid igen!
    Den här gången (om jag ska ha kvar geckon) vill jag definitivt ha en mjuklift i (inte åkpåse jag vill kunna bära den). Ni som verkar vara experter - vilka sitliftar funkar i Bugaboon??

tack tack
    grattis till lill-fröt!
  • fruV

Tack för snabba svar! Och tack för grattis :)
    Fröken Småland - den ser ganska kort ut?? Jag upplevde att Bugaboon var liten i sig och så ser liften ännu mindre ut..? Hur upplevde du den?

♥Mamma till Thea 060915♥
  • Fröken Småland
    fruV skrev 2011-04-14 11:48:40 följande:

Tack för snabba svar! Och tack för grattis :)
    Fröken Småland - den ser ganska kort ut?? Jag upplevde att Bugaboon var liten i sig och så ser liften ännu mindre ut..? Hur upplevde du den?

Bugaboon är liten men liggdelen är stoooor. Men PT-liften är kort det är riktigt. Jag använde den aldrig tyvärr men vet många som gjort det och tyckt attt den passat fin-fint men varit just  - kort.
    Tant Pruselius skrev 2011-04-14 11:49:23 följande:
    Kyssalltså älskade bästaste frk s finns det någonting du inte har bild på....grymt impad!
    Nej, jag tror faktiskt inte det Drömmer
  • mammageno

Hej igen!
    Ja visst är han gullig min manî?? han överraskar ofta med saker! Sist med fina skor!
    Ja jag sa detsamma ; vad skall jag ha två vagnar till men min syrra skall ju ha barn i sommar och den med lift i när de inte har sin UJ duo har hon suktat efter men hennes man sa nej innan då de har sin brio GO kvar. Men nu skall de sälja den så då fick hon den för 1800:- (samma som jag gav) med lite saker extra. Jag ringde henne i morse och sa att det blivit av med de extra delarna o hon sa jippi! Tom hennes man tjafsade inte eftersom de får $ för GO n och det var billigt! Så det är redan löst!

Nu har jag sytt färdigt dynan jag gjort och även sittdelsöverdraget till Camen. Dynan jag sydde till min mans holländska kollegas CAM fick tummen upp, roligt för jag antar det var därför han hjälpte oss, roligt när det kommer igen o går runt omtanke!
    Nu skall jag ge mig på en sufflett och leoparddynan som jag har liggandes och suffletten till bee'et osså...oj mycket blir det och till råga på allt fick min lilla tjej ev. Öroninfl. Av förkylningen så det åkte vi o kolla och fick recept på i går em. Men det var nog bara lite svårt med snoret. Det är lite meckigt att fixa på kvällen och med mannen som var bortrest ville jag inte sitta på akuten då...

• mammageno

Och min kokong myggnät kommer nästa v. Roligt!
    Hon som sålde den var jätte tålmodig för jag velade så, snälla människor det finns.