Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-11-04 09:34:50 följande:
    ja eller varför inte en begagnad (eller ny) Mountain Buggy Urban Jungle?
    Vet att det kommer via dem (de ägs numer av P&T) en mindre dubbelvagn som blir som en dubbel-swift (swift är ju deras senaste lite mindre variant om jag förstått rätt)
    Värt att kolla upp kanske? Swiften som enkel ligger väl runt 5000 så dubbel kanske blir ok pris?
    Får inte plats i vår pyttehiss på 62 cm bredd

Har kollat nya dubbeln på 63,5 cm men sitsarna är bara 29 cm breda. Har ett stort barn så jag tror nog han blir för stor... TYVÄRR Annars skulle man kunna haft den och tagit bort ett hjul när man ska in och ut bara... 
    Silas 2009-03-03 Syskon 2011-04-12 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Joddan skrev 2010-11-04 10:38:23 följande:
    Får inte plats i vår pyttehiss på 62 cm bredd

Har kollat nya dubbeln på 63,5 cm men sitsarna är bara 29 cm breda. Har ett stort barn så jag tror nog han blir för stor... TYVÄRR Annars skulle man kunna haft den och tagit bort ett hjul när man ska in och ut bara... 
    Mountain buggy duett alltså...
  • Joddan

Jag vill ha den röda paulfrank åkpåsen.... HITTAR INGENSTANS!!!! Fanns en annaons men såldes bara med vagn Buhuhuhuh... Någon som vet fall man kan hitta dem någonstans!?!?!?

• Joddan

Har det funnits ett guld toppset till cameleon??? Såg en idag som absolut inte var sand eller offwhite. Inte kan det vara en solblekt brun? Den var verkligen fräsh i övrigt och HELA topsetet var GULD!

Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Stargirl skrev 2010-11-21 11:54:21 följande:
    Nej, inte orginal från Bugaboo. Silver finns dock, men den kan nog inte misstas för guld...
    Nej silver var det verkligen inte . Tyckte att det var riktiga bugaboomärkningen och allt.. Riktigt skumt. Men kanske var en solblekt brun ändå. Jämnblekt
  • Joddan

Garantitiden är två år, men de många glömmer är att enligt svensk lag har man reklamationsrätt 3 år...

• Joddan

Någon som hört något om när syskonvagnen kommer? Mer specifikt än i "vår" alltså

• Joddan

Jag vill ha röda Paul Frank men den verkar inge vilja dyka upp någonstans. Vill ha den i min röd-svarta Swift. Frågan är om sonen får plats i den då Uj- åkpåsen var för kort .

• Joddan

Iiiiiiii är det sant Kajsan!
    Får be tomten om den då, tror du att min lilla herre på 20 månader går ner i den? Har sålt mina buga-påsar så jag kan inte prova.
    Annars vill jag ändå ha och spara till lillasyster som hon kan ha nästa vinter

• Joddan

EmeliLundin

Jag älskar mina Hobos. Provat den med en ju ju be connect krokar? Sitter mycket bättre då!

Grattis till bebis!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21