Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Leo och Elliots Mamma skrev 2010-08-11 18:32:41 följande:
    Hmm, trots regn och blöt dyna, så nope...ingen missfärgning... Hoppas att det fortsätter så
    Min denimsittdel färgade liiiiite på undersidan av offwhiteåkpåsen. Men de syntes ju ändå inte Flört
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Skulle vilja ha en Rollerbug. Men den där var så ful klädsel... funkar singelklädsel på Rollerbug?
    Har ju bara Bee+ och behöver vintervagn, hade swift förra året men gillade den inte så mkt... 

• Joddan
    Jossanjo skrev 2010-09-15 10:32:35 följande:
    Haha, jag tänkte lite samma sak. den hade jag oxå gärna skippat men man kan inte få allt här i v'ärlden.
    Jag är intresserad i centimeter hur myket smalare den blir. Känns som att  (har en Red edition) om vi fr behov av en sådan komemr jag använda Camen när det första barnet inte har behov av vagn längre. Den är ju snyggare än denna i "singlemode"...
    Den är 60cm som singel och 74 som dubbel!
  • Joddan
    Jossanjo skrev 2010-09-15 10:59:26 följande:
    Okej, 74 cm som bredast. Hur bred är camen?
    Någon som vet hur breda andra dubbelvagnar är? tex UJ å City?
    Camelon är 60cm.
    UJ duo 2010 är 73cm. 
  • Joddan

Jo sittdelarna är smalare än på en cameleon och även liggdelen. Om de hade varit lika breda som cameleon så skulle den ju bli över en meter!

• Joddan
    Hi Everyone! We get a lot of questions about our new Bugaboo Donkey this morning and we're very happy with them as we are gratefull for your excitement. We will be busy answering everyone the rest of this week, but to answer a few frequently asked ones, here we go:

The Bugaboo Donkey is the first stroller on the market to be fully convertible to offer parents three possible configurations: mono, duo and twin. It offers the possibility of transforming a mono stroller to a duo configuration with the same comfort for all children. It is also the first stroller to be designed specifically to meet parents’ needs for flexible and multiple storage space, courtesy of an expandable side shopping basket and underseat basket.

why did bugaboo choose for the name bugaboo donkey?

All Bugaboo strollers are named after animals like the Bugaboo Bee and Bugaboo Cameleon. The characteristics of a donkey perfectly reflect Bugaboo’s new stroller as it’s well known for its ability to carry both luggage and people with ease. They are also known for being faithful, intelligent and eager to learn.

when will the bugaboo donkey be available at retail?

The Bugaboo Donkey will be available in spring 2011 in the Netherlands, the UK, USA and Spain.

what are the dimensions of the bugaboo donkey? 
    and how does that compare to strollers?
    The Bugaboo Donkey is the first stroller on the market to be fully convertible to offer parents three possible configurations: mono, duo and twin. In mono configuration the Bugaboo Donkey is 60 cm wide, which is the same width as the Bugaboo Cameleon. In duo configuration the Bugaboo Donkey is only 74 cm, which is the narrowest side by side duo stroller.

Kopierat från bugaboo facebook
  • Joddan

Visst måste man väl kunna ha två sittdelar på Donkey och inte bara en sittdel och en liggdel? Lät så på någon här i tråden när jag läste bakåt.

Är fortfarande inte helt såld. Inte alls faktiskt, lutar åt en Uj duo för vår del eller om vi inte får barnvagnsföråd en Babyjogger city select Skrikandes 

• Joddan

Någon som hört något mer från Köln? Drömmer

Jossanjo skrev 2010-09-17 08:30:45 följande:
    Det förutsätter jag att man kan. Annars har dom ju gjort bort sig.
    Ja det tycker jag med Glad
  • Joddan

Har man verkligen åkpåse till barn över 1 år? Tycker det känns onödigt? De har ju overaller etc på sig? Hur ska de få plats i en åkpåse?
    Min son är nästan 90 cm.. 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21