Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Om lila kommer skaffar jag bee+ eller CAM igen LOVAR! Fast det gör jag nog ändå

Kommer inte donkey fören till hösten thj? Så fall får jag ta en annan syskonvagn... Trodde den skulle komma till våren.
    Väljer mellan donkey, duett och en Phil and Ted..... Måste ha en med smaaaaalt chassi

• Joddan

Nej hela mitt inlägg försvann! Dumma iphone!

Gillar duetten som UJ kommer med. Smal vagn fast på bredden, hoppas den bara hinner komma till sverige innan vår bebis- eller iaf inom de första veckorna i april. Den andra syskonvagnen där ett barn sitter bakom känns inte helt lämpligt för nyfödd och två-åring. Kanske två äldre barn.
    Donkeyn tycker jag är ful som sigelvagn, fast bara pga av korgen. Som dubbelvagn är den superfin och ALLT man kan önska med en dubbelvagn. Oooerhört SMART och genomtänkt!

Blir nog en bee till våren till att börja med om det kommer massa snygga färger kan man ju inte motstå

• Joddan

Thj

Du har ingen aning om UJ duettens leveranser? De har ju börjat visa "plus one" på sin hemsida men inte duetten. Börjar bli orolig om den kanske dröjer till hösten? Vill köpa syskonvagn NU . Frågan är om man vågar chansa och vänta på donkey eller duet till våren.

Sorry jag frågar om UJ i bugga-tråden

• Joddan
    thj skrev 2011-01-04 15:46:13 följande:
    Hihi :)
    Ja de sa så här det kan bli imorgon eller om två veckor eller om ett par månader.
    Jag gissar på 3v 
    Kramelikram
    Hahhah!
    Ännu ett rätt kryptiskt svar . Jag som ÄLSKAR att planera och BEHÖVER planera... Känns så jobbigt att vi inte har syskonvagn bokad eller iaf ett humm om när vi kan köpa .
    Men tre veckor låter bra, hoppas på det! Drömmer 
    Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Har cravings efter en Frog! Har inte haft Frog och det vore riktigt nice med en orange groda till prinsessan  i vår .

MEN på blocket kostar de mellan 3-4000:- för en 5 år gammal vagn liksom. När de från USA kostar samma pris. NY!

Vad kan införelsemomsen kosta tro? För en vagn på 4000:-. Är det 20%?

Kan ingen snäll ÅF beställa in en Frog till mig??? *sneglar lite snällt på några av er* Drömmer 

• Joddan

Thj! Ja kolla upp!!! Det vore ju guld!
    Ni giver mig hopp! Hoppas att det kanske kan gå att ordna. Eller kanske en svart frog och så köper man till någon läcker vår-färg topset till våren! Skulle lugnt sälja min Swift för en liten groda!

• Joddan
    fröken ida skrev 2011-01-07 22:35:42 följande:
    Jag upptäckte samma sak när jag letade efter en Frog före jul. Mannen har dessutom massa släkt i USA så då känndes det ännu mer ovärt. Tyvärr har de tagit med sig så många vagnar hit till mig redan så jag vågade inte riktigt fråga igen. Fattar inte vem som betalar så mycket för en 5 år gammal solblekt vagn? Jag blev helt proocerad när jag kollade på Blocket. Till sist fick jag tag i en för 2300:-. Det var helt ok
    2300 är ju överkomligt! Så länge basen är fin så kan man ju alltid fix till sufletter i nya fina färger. Och om vagnen är välskött i övrigt såklart!
    Har en kompis som totalt har misshandlat sin cameleon. DEN skulle jag inte vilja ha efter henne , så ranglig och svajig. 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21