Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-08-31 21:12:46 följande:
    Fröken Småland hon är klok hon.
    zasata skrev 2010-08-31 21:06:53 följande:
    Nån som provat lodger bunker i cam? hur sitter det?
    Du har väl en Lodger Bunker? Jag tycker annars att det går fästa vilken åkpåse som helst i vilken vagn som helst - så länge som vagnen har D-ringar i selen vilket Bugaboo tyvärr inte har. Men form-mässigt så funkar det kalas, det är bara det att den inte sitter som gjuten som Buggans egen gör.
    yes, tänkte om jag skulle behålla den eller inte.. har en bugaboo åkpåse med nu.. *harkel* vilka ringar?

sjukhusmamma: FINT!
  • zasata
    Asereht skrev 2010-09-03 08:47:14 följande:
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 05:32:11 följande:
    MiaEd: Buppa har rejäl rea på någon färg men jag minns inte var och vilken färg. Vänta tills Asereht kommer in, hon vet!
    Babyshop sålde ut de röda/turkosa för det lagomna priset 296 kr, tyvärr är de slut nu. Nu ligger istället ex efter ex på T och hittills har de gått för runt 350-400 pix. Men de har fortfarande rea på softshellåkpåsarna, bra mkt billigare än på andra ställen. Men som jag fattar det så är softshellen ingen vinteråkpåse, eller?

www.babyshop.se/system/search/search.asp?q=bu...
    hur sitter dom i bugan? vet när jag tittat på dom känns dom sååå stora och stela?
  • zasata
    Asereht skrev 2010-09-06 19:54:38 följande:
    Kolla bakåt i tråden. Zazata hade precis samma problem och de hade bytt vajer själva så det går att göra något åt saken.
    bugaboo säger samma sak, men att chassin nu mera skall kostar "bara" 2500 ;)
  • zasata

Min dotter är med rätt lång, visade bild nån sida bak...

• zasata
    annat82 skrev 2010-09-10 17:47:28 följande:
    Har inte köpt vagn från kidzshop, men sittdel och varukorg och lite annat smått o gott. Snabb leverans och inget strul. Har bara hört gott om dem och det verkar inte va något problem för de som fått problem med vagn, men som sagt där har jag ingen egen erfarenhet
    helt okej, lite sega på reklamationer tycker jag.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21