Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata
    sweetlina skrev 2010-06-08 08:33:12 följande:
    hittade länken, så synd att dom inte hade lösa sufletter o swivelhjulen:(
    det hade dom men inte på hemsidan, jag köpte blå och röd till bee + på 50%
  • zasata
    piggelinlycka skrev 2010-06-08 16:14:32 följande:
    Jag vet inte hur jag ska förklara men hantaget känns svårare att greppa runt eftersom det är platt och i lite vinkel. Känns mer som att man mer puttar vagnen med nedre delen av handen och därför får ett tryck på handens nederdel.
    Har man istället runda hantag så kan man ju enklare greppa runt handtaget och ha rakhandled när man kör.
    Men om du har reumatisk värk och inte känner av att buggans handtag skulle vara dåligt så är det säkert inte någon stor grej, bara jag som hakat upp mig.
    jag förstår precis hur du menar och håller med, men man vänjer sig :)
  • zasata
    Joddan skrev 2010-06-08 20:32:26 följande:
    Jag köpte den igår natt och då stod det inte ännu att erbjudandet inte gällde vagnar så köpet gick igenom på 50%. Så fick jag mail från dem att de bad om ursäkt för sin miss att de bara var 20% på vagnen o undrade hur jag ville göra, ta tillbaka pengarna eller betala lite mer. Jag svarade att pga att de inte stod någon om att erbjudandetbinte gällde vagnar så vill jag ha min 50% rabatt ändå. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte jag skulle få det. De svarade idag att de kommer leverera vagnen imorgon!!!! :0) :0)
    men oj i nyhetsbrevet stod ju 20% på natten. vilket fynd. synd du inte köpte 2 ;)
  • zasata
    Joddan skrev 2010-06-08 20:37:30 följande:
    Fast jag fick inget erbjudande på mail utan var ny kund så jag gick bara efter vad som stod på startsidan liksom. Ibland ska man ha tur! De var ju jätteshysta, kommer handla där igen!!'
    ja, det var shysst! det är en super bra butik!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21