Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata
    Dunderklumpen skrev 2011-06-09 10:01:31 följande:
    Har du ens prövat med dina egna?
    Nu har jag bara den vanliga geckoklädsen, men den e lite blekt. På Kidzshopen sa dom att Frog satt bra på gecko med då gecko är mindre, men funderar på vilka pinnar man har till deras sufletter? inte fått hem suflett än, men vill ju ha allt redo
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 10:05:36 följande:
    Du skall använda Cameleonpinnar och behålla dina Gecko-fästen. Frog skall inte blandas in alls

P.s. Inga fler inlägg i bildtråden *varnar strängt* Vill du ha svar på frågor så fråga här. Jag har tyvärr inte svaret på din fråga för övrigt, men kanske någon annan har?
    Fast Kidz sa att frog satt bra på gecko?

• zasata
    Joddan skrev 2011-06-09 13:19:40 följande:
    Passau
    Fy vad jobbigt! Nä då är jag glad för min frog

Angående frog suflett på gecko så borde man ju byta ut bågarna mot frog men behålla geckofästena som de är. Eller hur?
    hur får man tag i frog pinnar då? *känner mig som ett frågetecken*
  • zasata
    AnPa skrev 2011-06-09 14:24:14 följande:
    Frog- och camsuflettpinnar är samma! Det är därför man bara måste byta till camfästen om man ska ha en camsuffla på frog
    okej men frog sufletten är inte för liten för cam pinnar då?
  • zasata
    mammageno skrev 2011-06-09 20:47:46 följande:
    Det finns byglar på bee som igent. Är till graco multiway eller quinny zapp.

Tyget kan man sy en lösning på via bältessaken.
    Tack för tipset! Hade en ny sådan hemma liggandes, satt ju bra Har en annan modell med jag skall test,a dom kostar bara 195 kr i butik med!
  • zasata
    Primrose skrev 2011-06-18 19:46:07 följande:
    Nu har vi blivit Bugaboo-lösa, tyvärr - men livet måste gå vidare. Sonen, född sent 2008, hade en ljuvlig Cameleon fram till förra våren, då vi köptel en Bee, som vi använde under sommaren, för att sedan köpa en BRIO Spin inför den tuffa vintern. Alla dessa vagnar är nu sålda. Been sålde vi idag, sonen väger 15kg och började bli för tung. Och nu ska det bli en "brukssulky", en BRIO Sitty. Nåväl, det finns fortfarande en gnutta hopp kvar att det kan bli ett syskon - och då kan det mycket väl bli en Bugga igen.

En fråga: Vi annonserar just nu vår transportväska till Been (dvs. inte till Bee+, som inte hade kommit ut ännu då vi köpte vår i mars förra året). Folk ringer och tror att de kan ha väskan till Cameleon, men det går ju inte, eller hur? Det har väl kommit en ny väska, som ska passa både Cameleon och Bee, men den måste ju ha en annan utformning?
    min dotter är född maj 07 och är 106 lång och 16 kg och sitter i sitty, PT och bee+ utan problem..
  • zasata
    imaj skrev 2011-07-08 20:20:55 följande:
    Jag funderar lite på hur mycket det ryms i organizern... Ryms det så att man klarar sig iväg med två barn någon timme, varav ett nyfött blöjbarn?
    Ja det gör du en flaska, lite våtservetter, två blojor en påse och lite kex till den andra :)
  • zasata
    imaj skrev 2011-07-08 21:47:27 följande:
    Det ryms därmed väldigt lite i organizern... Frågan är om det ryms mer i ex en saddlebag? Någon som testat båda och kan jämföra?
    Ganska exakt samma, orginzer är lite djupare. saddlebag lite högre. 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21