Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

Bugaboo-tråd nr 21

Ah, vad synd. Såg ju så bra ut! Jag måste ha en frog igen då?

• zasata
    Madzo skrev 2010-08-27 10:24:13 följande:
    Halloj! nån som vet om iPhonehållaren passar den nya iPhone 4? Eller är den till den förra "gamla" modellen på iPhone? Tänkte beställa en då det är himla lämpligt att kunna ha telefonen så när man är ute på promenad & lyssnar på musik..

Men kom på att den kanske inte passar nya iPhone?

tacksam för svar! :)
    Tror inte den passar då 4an är mer 4kantig än 3an. och den skall tydligen inte vara bra i vilket fall utan hänt att telefonerna rammlar ut.
  • zasata
    bohusbebis skrev 2010-08-27 10:35:15 följande:
    Åh va kul! Jag var sååååå nära att kasta mig på telefonen när jag såg den, men sen hejdade jag mig för egentligen behöver vi verkligen inte en vagn till... Är så nöjd med Bee:n, men saknar ibland de där stora hjulen... Fast dottern börjar nog bli lite för stor för en Cam, vi borde ha skaffat en tidigare...
    hehe jag hade frogen innan.. men gillade inte den haha älskar min bee+ men denna är ju lite mer "höst vinter"
  • zasata
    bohusbebis skrev 2010-08-27 10:41:23 följande:
    Vi har en robust Mountain Breeze som får slita denna vinter åxå. Älskar den med Flört. Men grattis - å det var nog ett himla bra pris!
    du är inte sugen på ett byte ;)
  • zasata
    bohusbebis skrev 2010-08-27 21:15:09 följande:
    Breeze är i storlek som Swift, men fast framhjul. Å så har den idiotiskt nog slutat tillverkas... Den är suverän i all terräng! Utom möjligen trånga affärer....
    *vill ha*
     du har mail!
  • zasata

Så nu är man CAM ägare! Den behövs tvättas, hur tvättar man klädsen bäst? Och torkar? Hjulen gnisslar lite och behövs göras rent, har inga nya än. Hur gör jag det bäst? Hur plockar man i sär det? Vanlig silikonspray sen eller?

• zasata

Okej :) kan man torka i torkskåp eller torkrum?

• zasata

Ååå min sambo är en idiot!! Drar i bromsen så den vajern går av..
    Kan man byta bara den? Pris? Måste man lämna in vagnen? Kan man fixa det själv? Eller i Göteborg någonstans?

• zasata
    modestyclara skrev 2010-08-28 20:10:57 följande:
    om du inte har garanti kvar så skulle jag be någon cykelaffär om hjälp...
    ah tänkte ringa och kolla om nån kan fixa det i morgon, jobbar hela veckorna 9-18.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21