• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Ligger en bee+ ute för 3200:- på blocket i sthlm! DET var bra pris faktiskt! Tips tillnån?
    Jag har ju redan min pärla

• Duntoffla
    Joddan skrev 2011-04-18 23:20:41 följande:
    Ligger en bee+ ute för 3200:- på blocket i sthlm! DET var bra pris faktiskt! Tips tillnån?
    Jag har ju redan min pärla
    Ja den ser fin ut. Synd man inte har lite pengar "över"
  • HugoochVilma
    Frågor från mig:
    Hur "bäddar" ni er sittdel (Camelon) nu när värmen smyger sig på (igår var det 18 grader här med sol...).
    "Behöver" man en sommarsuflett - blir det alldeles för varmt annars på somarhalvåret? 

//emelie 
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • AnPa

Emelie: bäddar har jag aldrig gjort men en dyna kan ju vara skönt för Bebben/barnet att sitta på :) Sommarsuflett klarar man sig utan men det är klart att det blir luftigare med (sen är det lätt att motivera för den andra föräldern hemma att man behöver en) hihi. För många sufletter "behöver" man

• HugoochVilma
    AnPa skrev 2011-04-19 10:29:05 följande:
    Emelie: bäddar har jag aldrig gjort men en dyna kan ju vara skönt för Bebben/barnet att sitta på :) Sommarsuflett klarar man sig utan men det är klart att det blir luftigare med (sen är det lätt att motivera för den andra föräldern hemma att man behöver en) hihi. För många sufletter "behöver" man
    Ok, bytte precis till sittdel nämligen - åkpåse blir för varmt nu dessa dagar - men har en dyna + filt. Se bildtråden...

Visst - JAG vet ju att en sommarsuflett behövs, men min sambo är nog inte lika övertygad nämligen ... Vad kostar de typ? 
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • AnPa

När vi bytte till sittdelen hade vi ingenting i, det var iofs i maj (bytte tillbaka till liggdelen efter några veckor och bytte helt till sittdelen vid 5 mån). 490:- kostar en ny sommarsuflett, finns även beg nya för billigare (såg en beige idag på blocket för 350:- oanvänd).

• AnPa

Btw spela lite på känslor om du vill få köpet igenom, typ "vill du att x ska ligga där och svettas för att det inte kommer in någon luft, det kommer bli kvavt och x får svårt att andas". Lägg till lite uppgivenhet så ska du se att han får skuldkänslor och går med på köpet ;)