• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria
    Liten Mjau skrev 2011-04-17 22:25:49 följande:
    de var borta idag när vi var där
    Så tråkigt!
    Jaha, okej Man kan ju tycka att de borde stanna hela mässan.. Jag var där i fredags.
  • AnPa

Joddan: det pratades just ståbrädor till Swift i MB-tråden :) Tydligen ska det vara svårt med ståbräda och att kunna ha fullt liggläge på sittdelen, men om du har liggdel på Swiften i början så kvittar ju det. Nu vet jag inte om buggyboard passar på beet heller.

• bohusbebis
    Joddan skrev 2011-04-17 22:55:34 följande:
    Rollerbug är smalare än UJ! Den är väl 60 bred tror jag... Men de är svåra att hitta fräsha...
    ooo nostalgi, vår första RIKTIGA vagn (efter en pansarkryssare jag helst glömmer). Kom över ett gladgrönt demoex som var såååå fin (slutade annars tillverkas -04, men UJ-klädsel äldre än 09 funkar)! (det enda jag retade mig på var att suffletten sitter lågt och liksom sackar som på swift, de borde haft en tvärpinne där åxå som på uj:n. Det retar mig faktiskt massor även på swift). Blir fortfarande varm om hjärtat när jag ser en Rollerbug. Blir plattare å kortare ihopfälld än UJ:n åxå! oups, kanske var fel tråd att svamla annan vagn i.... sorry
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-04-18 08:51:54 följande:
    Någon som vet en ståbräda som passar både Bee+ och Swift?
    vi har kört buggyboard på bee:et och det funkar fint (men var ännu smidigare m buggans egen) - och har haft Buggyboard även på vår Breeze (snarlik swiften väl). Mest flexibla brädan tycker jag.
  • Joddan

Ska kolla den!
    Hade först tänkt ha buggans egna men då måste jag köpa två brädor. Känns lite onödigt. Önskar att buggans gick på swiften också.

Anpa
    Kilar dit och läser... Swiften kommer inte användas före bebis är drygt 7 månader. Kanske inte behövee riktigt fullt liggläge hela tiden då...

• Joddan

Kiddyboard/buggyboard fungerar på bee+?
    Vill helst ha en "snygg helsvart" som buggans men deflesta andra är röda med mönster. Blääää
    Måste köpa bräda typ idag för NUUU vill jag föda!

• AnPa
    thj skrev 2011-04-16 21:55:05 följande:
    Hej :)
    Är det barnvagns tillbehör eller leksaker/kläder så dras rabatten av manuellt i samband med
    att ordern skickas alltså ingen kod :)

Kram
    Hmpf, för det drogs av sen i orderbekräftelsen så står ordinarie-priser på allt Obestämd Men det kanske blir rätt sen när det ska betalas Skrattande
  • Lillstroem

Jag har en liten fundering:
    Är det någon som vet ifall Elodie-regnskydden funkar på cameleon?
    Gillar inte riktigt original-skyddet som följer med...