• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-04-17 22:47:39 följande:
    Ja det är klart! Alltså att jag trycker in de vita spännerna till fällning. Tänk om ngt är fel Förvånad. Får nog hälsa på någon Kajsa snarast annars och få hjälp med en demovisning
    {#emotions_dlg.flower}Du vet vart jag " bor"
    Jo just det!
  • Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-17 22:46:59 följande:
    FrökenS det finns många orsaker. Jag älskar been, men den funkar verkligen inte att ha som "sällskapsvagn" Noa vill gå för det mesta men orkar inte långa stunder. så det är mycket i/ur. Och att springa ikapp en 3 åring med en bee är på ren svenska horribelt! att ha been som vagn med ett barn som åker vagn, då är den helt underbar Hjärta men inte som det är nu, tyvärr. Dessutom så saknar jag en bättre varukorg. 

Jag håller helt med gällande spin. Första gången jag såg den så tyckte jag att den såg hemsk ut. men det är ju en "riktig" sulky... jag har inte ens testat spin än så jag kanske hatar den i morrn eller älskar den
    Jo en begagnad kan jag tänka mig, men inte en UJ som jag har sagt så går dom inte in i cityhissar.
    Jag kikade lite på blocket iaf. men hittade ingen nyare till bra pris. och dom äldre är så fult solblekta. och just med sånt, där är jag bedrövligt snobbig. en solblekt vagn är inget för mig alls
    och rollerbug är väl lika bred som singel? och dom har ju några år på nacken så jag vågar misstänka att dom inte är i det bästa skicket.
    Rollerbug är smalare än UJ! Den är väl 60 bred tror jag... Men de är svåra att hitta fräsha...
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Noiis

Neeeeeej Joddan jag blå ljuger för dig!!
    När den är vänd frammåt så ska den ju förbövelen dras BAKÅT!
    Du sätter alltså ryggläget i samma nivå som chassit och sen drar upp sittplattan mot den!

• Liten Mjau

Glömde.. köpt en åkpåse idag ja en åkpåse.... blev en eloidie Details Urban Beat. Kommer bli super snyggt till mitt gröna topset eller det blå jag ska köpa

• Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-17 22:58:44 följande:

">

" target="_blank">

där har du full demo för bee och i början så visar dom fällning
    TACK!!!!!!! Skål
    Kajsan skrev 2011-04-17 22:53:27 följande:
    {#emotions_dlg.flower}Du vet vart jag " bor"
    Hjärta
  • Joddan

Måste vara gamla bee man fäller frammåt så som jag försökt nu. Det är så lätt som att lyfta sittdelen uppåt ryggen bara  Drömmer. Fast det är inte så svårt att lyfta ur sittdelen heller för den delen Skrattande

• Duntoffla

Jag är lite sugen på en ny (till) skötväska. Har ni några roliga förslag? Vill gärna att den ska kunna matcha både min ( i originalutförande) bruna/sand bugga och min bruna UJ. Har i nuläget en röd Skip Hop dash deluxe och en PPB saffron roll.

Båda är lite små tycker jag. Sålde av någon skum anledning min bruna skip hop duo deluxe som faktiskt rymmer ganska mycket men är sådär när det regnar pga avsaknad av lock 

• Noiis
    Duntoffla skrev 2011-04-17 23:12:24 följande:
    Jag är lite sugen på en ny (till) skötväska. Har ni några roliga förslag? Vill gärna att den ska kunna matcha både min ( i originalutförande) bruna/sand bugga och min bruna UJ. Har i nuläget en röd Skip Hop dash deluxe och en PPB saffron roll.

Båda är lite små tycker jag. Sålde av någon skum anledning min bruna skip hop duo deluxe som faktiskt rymmer ganska mycket men är sådär när det regnar pga avsaknad av lock 
    brun eller offwhite bugaboo väska