• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-04-19 19:17:03 följande:
    Pillar på min nya bugga, sjukt arg! D fanns ingen broms på vagnen! Vi bor i en backe!!! Hjulen är bytta mot icke orginal , ok men säg d då när du säljer! Bugga pumpen funkade inte =kan inte provköra vagnen... Får se om d går att köra hjulen sen... Sufflan hade mögelfläckar... Ok, jag är arg just nu!
    Demon
  • Kavat
    Pillar på min nya bugga, sjukt arg! D fanns ingen broms på vagnen! Vi bor i en backe!!! Hjulen är bytta mot icke orginal , ok men säg d då när du säljer! Bugga pumpen funkade inte =kan inte provköra vagnen... Får se om d går att köra hjulen sen... Sufflan hade mögelfläckar... Ok, jag är arg just nu!
    Demon

Och jag som tänkte beklaga mig för den idiotien säljaren som sålde en defekt men lagad varukorg till mig utan att säga något... Jag har ju inte märkt det förän nu och visst den håller ihop, men trådat sig naturligtvis... Men, jag smyger ut igen...
  • Lillla My
    Fy, så gör man inte när man säljer! Skrikandes
  • the baby

Ni som syr egna dynor till vagnen, vad använder ni för stoppning? Skumgummi eller vadd skulle ju funka, men blir det inte väldigt svettigt nu på sommaren? Är det kanske bättre att köpa en bugaboo-dyna som leder bort fukten? Det blir bara så svårt att bestämma färg då... Obestämd

• Noiis
    the baby skrev 2011-04-19 21:12:07 följande:
    Ni som syr egna dynor till vagnen, vad använder ni för stoppning? Skumgummi eller vadd skulle ju funka, men blir det inte väldigt svettigt nu på sommaren? Är det kanske bättre att köpa en bugaboo-dyna som leder bort fukten? Det blir bara så svårt att bestämma färg då... Obestämd

jag köper vadd som finns hos tygaffären som är till för just dynor. Finns ofta i olika tjocklekar.
    köp inte en bugaboo. dom är hemska i materialet.. tyvärr! 
  • Noiis

*Viskar* de blir inte en spin. när t.om min mamma säger att de va de fulaste hon sett och vägrar köra den så.. De blir en swift iaf. än så länge kan han sitta i den!
    men de va nån här i tråden som skulle visa mig bilder, är de nån som kan länka till Uj tråden?

och sä lägger vi in nåt "bugabooit" Jag ÄLSKADE  den nya rosa! såg den live igår hos barnbutiken synd att de va den enda dom hade hemma. Men den va riktigt fin! 

• the baby
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-19 21:28:03 följande:
    jag köper vadd som finns hos tygaffären som är till för just dynor. Finns ofta i olika tjocklekar.
    köp inte en bugaboo. dom är hemska i materialet.. tyvärr! 
    Är de? okej, bra att veta, jag trodde de var bra... Jo jag har sett vadd, som är liksom en matta, det får bli sånt då.
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-19 21:30:58 följande:
    och sä lägger vi in nåt "bugabooit" Jag ÄLSKADE  den nya rosa! såg den live igår hos barnbutiken synd att de va den enda dom hade hemma. Men den va riktigt fin! 
    Jag med! Och jag är ingen rosa tjej... Men jag blev helt kär i den rosa tillsammans med denim-bas, så fint! Glad
    Hade det varit sittdelstyg till hade jag kanske slagit till, men med bara rosa sufflett tycker jag det ser lite konstigt ut till min svarta vagn. Det hänger inte ihop liksom. Kanske med en rosa-mönstrad dyna i och för sig då...