• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Duntoffla
    AnPa skrev 2011-04-18 08:35:18 följande:
    Duntoffla: skip hop har ju en annan modell som ser lite ut som en handväska, Versa tror jag att den heter. Finns i en jättefin beige färg med bruna detaljer!
    Det låter snyggt. Får googla lite
  • Joddan

Har lagt in en bild på mitt lilla Bee+ i min blogg. Har inte datorn att lägga in bilder på så det får duga . Om någon är sugen att se alltså .
    Mjukliften tycker jag passar perfekt. Ska bara köpa något bra att fästa "snoddarna" längst mitten av mjukliften i chassits "tjocka" del... Och så ståbräda...

• fröken ida
    Makadam skrev 2011-04-18 16:30:01 följande:
    Var hittar jag mått på Bugaboo Frog?
    På Bugaboos hemsida
    Edvin 080213 och lillasyskon i juni 11
  • mammageno

Jag måste fråga; är jag bortskämd eller finns det uns av sanning i detta; jag tycker camen är lite svajig och stor? Det är väl för jag har bee att jämnföra med, den är ju så smidig !

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-18 17:39:01 följande:
    Har lagt in en bild på mitt lilla Bee+ i min blogg. Har inte datorn att lägga in bilder på så det får duga . Om någon är sugen att se alltså .
    Mjukliften tycker jag passar perfekt. Ska bara köpa något bra att fästa "snoddarna" längst mitten av mjukliften i chassits "tjocka" del... Och så ståbräda...
    *rusar*
  • AnPa

Mammageno: när man varvar Bee och Cam så känns camen jättestor! Men under vintern när man bara kör camen (som de flesta väljer att göra) så märker man inte av det alls. Konstigt det där men det har väl med referensramar att göra :) Hade du haft en stor 4-hjuling ATG jämföra camen med så hade den känts som Beet.

• mammageno

AnPa; du har så rätt! Det är därför!

Den känns så stor och ändå r den inte det! Jag glor dock vidare på breezen för jag har ju ett beroende att tillfredsställa