• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Nu har jag köpt upp min Groupon-rabatt. Blev en ståbräda. BB egna. Får fixa en annan sedan till Swiften i höst när den behövs. I sommar så kör jag nog endast Bee ändå!

Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Ellabay

Suck... Varför köpte jag en gecko? Kikar runt och inser att de ät en frog jag egentligen vill ha. Stör mig på att geckon inte har en fodrad ram och bygel. Annars är de inte så mkt annat som jag stör mig på.

• Noiis
    Ellabay skrev 2011-04-24 23:26:28 följande:
    Suck... Varför köpte jag en gecko? Kikar runt och inser att de ät en frog jag egentligen vill ha. Stör mig på att geckon inte har en fodrad ram och bygel. Annars är de inte så mkt annat som jag stör mig på.
    men sälj geckon och köp en groda? 
    de e ju nästan ingen prisskillnad så du kan kanske komma undan med att sälja den för samma som du köper en groda för  
  • Lindadjo
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-24 16:00:17 följande:
    Vart sitter de kullager? Aldrig sett
    Det sitter kul-lager i navet på alla hjul, annars rullar det väldigt trögt
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Ellabay

Det dumma är att jag bor i umeå. Här säljs de inga bugaboo's. Måste isf köpa en osedd vagn och shippa upp den med bussgods.

Som grädde på moset kommer maken min kalla mig galen. ;)

• Ellabay

Men har fixat ny suflett på geckon så nog ska jag kunna få iväg den om jag väljer det.

• gavagai
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-24 21:19:50 följande:
    Hur fungerar det egentligen med groupon ?
    Lite sent svar från mig kanske, särskilt om man vill utnyttja Babyshop-erbjudandet, eftersom det just gick ut. Groupon säljer presentkort från andra företag, och varje presentkort erbjuds under begränsad tid. Erbjudandena är alltid av typen köp ett 500kr-presentkort, betala bara 200 kr eller liknande. Bra erbjudanden alltså. Jag antar att företagen gör det för att få många personer att lära känna dem. Om man handlat där en gång så är ju chansen stor att man kommer tillbaka och/eller rekommenderar dem till andra. Groupon får väl betalt för att förmedla tjänsten/göra reklam för företaget. Himla roligt när man hittar någon bra deal är det i alla fall. Glad
  • gavagai
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-24 21:19:50 följande:
    Hur fungerar det egentligen med groupon ?
    Rent praktiskt funkar det så att man trycker på KÖP-knappen på Groupon vid det erbjudande man vill ha, och så betalar man med kontokort eller paypal. Sedan får man en kod som man kan använda som presentkort när man beställer från t.ex. Babyshop i det här fallet.