• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • withhope

Rätt glad att jag inte har en Cam .. men den kanske växer på en så jag har ett HA begär efter en ny cam om en eller två veckor :P
  • bohusbebis
    withhope skrev 2011-04-29 09:59:12 följande:

Hittat!!! Sufflan är min om man kan köpa den seperat!!!!!!!!!!!! Whao, helt perfekt!!!!!!!!!!
    MUMS! VILL HA!!!!
  • withhope

Var vi lika snabba AnpA Flört. Nä, exakt min tanke.. Camen var absolut inte lika fin.

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-04-29 10:11:22 följande:

Haha vi råkade posta samtidigt! Jag gillade bee-sufflan och filten men jag tycker inte att de matchar. Filten blir nog min, passar perfa till min orange bas Hjärta

mmmmm DEN var verkligen snygg, ser ut att vara skönt stickad bomull eller nåt...? Men matchar ju inte min bubbelgumsrosa sufflett som jag väntar in....
  • withhope

Igen ;).. Anpa, tror du att man kommer att kunna köpa sufflan seperat?? Eller ska de dra ut på det som med "sommarfärgerna", hinner liksom tröttna lite så ombytlig jag är (har dock samma make sedan nio år tillbaka :P) ! Vill ha tusen olika sufflor till min fina B Solig

• AnPa
    bohusbebis skrev 2011-04-29 10:13:09 följande:
    mmmmm DEN var verkligen snygg, ser ut att vara skönt stickad bomull eller nåt...? Men matchar ju inte min bubbelgumsrosa sufflett som jag väntar in....
    Ja verkligen, ser urmysig ut! Då måste du ju ha en till suflett för att matcha filten ;) Typ tråksvart. Men tänk er den där filten till en ocean Drömmer Åhh vad jag vill ha en ocean nu.
  • AnPa
    withhope skrev 2011-04-29 10:14:38 följande:
    Igen ;).. Anpa, tror du att man kommer att kunna köpa sufflan seperat?? Eller ska de dra ut på det som med "sommarfärgerna", hinner liksom tröttna lite så ombytlig jag är (har dock samma make sedan nio år tillbaka :P) ! Vill ha tusen olika sufflor till min fina B Solig
    Alltså om jag får uttrycka min personliga åsikt gällande marknadsföring och sälj, så tycker jag rent ut sagt att Bugaboo är korkade om de inte säljer separat. Jag kan tänka mig att den kommer att säljas som Paul Frank men vet inte. De är ju dumma om de bygger upp förväntningar och skapar cravings bland folk och sen bara säljer suflett med vagn. Dessutom så finns ju filten med i bilden och det vore ju korkat att sälja den med vagn för ett mycket högre pris om folk inte ens vill ha filten.

Nej ju mer jag funderar så tror jag att det är ett designersammarbete som kommer att säljas separat, ev kanske vissa barnvagnsbutiker väljer att sälja med vagn för högre pris och/eller om bugaboo vill det.

Haha ha du kvar maken, finns ju vagnar man kan byta ut för att bota sin tristess Skrattande
  • withhope

Kollade igenom bildtråden på bugaboo-facebook. Var tvungen att visa er den här ;).. vilken tanke får ni. Jag liksom får den här synen framför mig att föräldrarna parkerat bebis och hund utanför för att gå in och äta ;)

Vad som även slog mig var att nästan ingen vagn var pimpad!! Känns nästan lite tråkigt....