• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

*aktar mig för äggkastning*
    Men jag gillade inte de nya sufletterna
    Men så är jag inte så mycket för färgblandningar och tokmönster heller

Tack för all peppning om bebis. Hoppas hon kommer innan igångsättning. Fick det sist pga vattenavgång men svagt värkarbete, ite kul som slutade i KAOS! men men... Den som lever får se. Innan onsdag kör jag rosa bee med lillasyster i och storebror på bräda (som han ÄLSKAR och vill åka på här hemma )

• Luullis

Hur fungerar bugaboos ståbräda på vintern?
    Jag ska köpa camen till bebisen när syskonet är 1½. Det är sommar då så en bräda borde fungera, men sen kommer ju vintern.. fungerar det någolunda?

• withhope

"Haha ha du kvar maken, finns ju vagnar man kan byta ut för att bota sin tristess Skrattande "
    Love it!!! Tror du man kan ha det som motargument när han gnäller på paketen som kommer till Been. - Det är för jag inte ska bli för uttråkad ;). Ligger dock sanning i det;).. Få en underbar kick av att shoppa till min vagn.. lite som man är nykär och väntar på en date det här nu när man väntar med spänning på om när, hur och var sufflan ska säljas :). (Jag har en lätt Buggaskada Oskyldig)

Får jag tag på en suffla kan jag ha min röda dyna..

• Asereht

Duckar också för ruttna ägg och drar samtidigt en lättad suck över att jag redan gjort åttiotalet.

Jag gillar färg och har inget mot mönster men det där föll mig inte i smaken alls. Filten var fin dock men jag håller mig till mina hemvirkade istället.

• mammageno

Jag älskar den! Och tur för mig eftersom jag har gamla bee om det bara går att köpa med vagn för då finns det ju anledning

• bohusbebis

fniss, tristess-shopping ja! Spiken i huvet!! Vill ha ALLT just nu... men helst den rosa suffletten som verkar vara slut överallt.... har nog hunnit tröttna på den innan den kommer....

• Noiis
    Joddan skrev 2011-04-29 10:27:58 följande:
    *aktar mig för äggkastning*
    Men jag gillade inte de nya sufletterna
    Men så är jag inte så mycket för färgblandningar och tokmönster heller

Tack för all peppning om bebis. Hoppas hon kommer innan igångsättning. Fick det sist pga vattenavgång men svagt värkarbete, ite kul som slutade i KAOS! men men... Den som lever får se. Innan onsdag kör jag rosa bee med lillasyster i och storebror på bräda (som han ÄLSKAR och vill åka på här hemma )
    hejja hejja hejja KOOOOOOOOM UUUUUUT NUUUU!
    Fy jag tänker på dig! hoppas allt går bra och att du inte måste vänta många timmar till. 
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-29 10:33:33 följande:
    Duckar också för ruttna ägg och drar samtidigt en lättad suck över att jag redan gjort åttiotalet.

Jag gillar färg och har inget mot mönster men det där föll mig inte i smaken alls. Filten var fin dock men jag håller mig till mina hemvirkade istället.
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-29 10:51:44 följande:
    nää dom där mönstrena gillar inte jag! min farbror hade hela sitt hem med sånna mönster under 80 talet. och jag längtar inte tillbaka
    Alltså jag brukar verkligen försöka vara positiv och säga något snällt om allt men de där tygerna... de var inte ens snygga på 80-talet Obestämd
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-29 11:18:47 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-29 10:51:44 följande:
    nää dom där mönstrena gillar inte jag! min farbror hade hela sitt hem med sånna mönster under 80 talet. och jag längtar inte tillbaka
    Alltså jag brukar verkligen försöka vara positiv och säga något snällt om allt men de där tygerna... de var inte ens snygga på 80-talet Obestämd
    Håller med.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se