• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Jag skall inte ens säga hur länge jag gick över med ettan, men med tvåan gick det bättre!

• withhope

Bugaboo råkade lägga ut bilder men har tagit tillbaka dem igen.. Någon som hann se? Vad jag förstod (så hade jag rätt om Missoni sammarbetet) och att det lanseras en filt och sufletter?? Väntar med spänning!!

Lycka till Joddan

• withhope

Kimso: Kollade på inläggen, tydligen la Bugaboo ut bilder (av misstag??) och några hann se dem. Vad jag kan utläsa från inläggen så verkar det vara ltd på Camen, inte Bee och det är hela vagnen inte enstaka sufletter som går att köpas... Ledsen om det är så :`(! Har sålt camen, har en B+ och skulle velat ha en suflett i ett färglatt Missoni mönster.. *snyft*

• Snoppan
    withhope skrev 2011-04-29 09:44:50 följande:

Kimso: Kollade på inläggen, tydligen la Bugaboo ut bilder (av misstag??) och några hann se dem. Vad jag kan utläsa från inläggen så verkar det vara ltd på Camen, inte Bee och det är hela vagnen inte enstaka sufletter som går att köpas... Ledsen om det är så :`(! Har sålt camen, har en B+ och skulle velat ha en suflett i ett färglatt Missoni mönster.. *snyft*

Menar du den bilden jag la ut igår?
  • passau
    AnPa skrev 2011-04-29 07:46:21 följande:
    *tycker synd om Joddan* Kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara (V kom 37+5). Styrkekramar!
    jag provade över 8 dagar på 1:an...
    jag var mentalt färdig för bebis i v.36 så d var en lång väntan  
  • withhope

Kimso, på Facebook under bilden (den som du kopierade), hittade jag inläggen. Har du även kopierat en bild från Bugaboos (hemsida) sida igår som jag har missat :(? Hann du se bilden de la upp på Bugaboos egna hemsida?

• AnPa
    passau skrev 2011-04-29 09:50:09 följande:
    jag provade över 8 dagar på 1:an...
    jag var mentalt färdig för bebis i v.36 så d var en lång väntan  
    DET kan jag verkligen förstå! Jag var mentalt redo v. 34 typ, fick havandeskapsförgiftning (dock rätt lindrig men väldigt högt blodtryck som hölls på en ok nivå med BT-medicin flera gånger om dagen + värktabletter) så 37+5 var verkligen bristningsgränsen för mig (blev igångsatt 37+3, tog liiiite tid). Men om jag hade mått bra så hade jag säkert pallat, men det kan ju aldrig vara kul att gå över tiden. På något vis så är man ju så inställd på veckorma och DET datumet att allt annat är otänkbart.

Joddan: Jag håller tummarna för att du slipper igångsättning (det är kämpigt) och att Lily behagar att komma ut innan helgen är slut! Du får ta ett snack med henne och sukta med been, om hur fin den är och hur mycket S kommer att pyssla om henne Glad
  • withhope

Hittat!!! Sufflan är min om man kan köpa den seperat!!!!!!!!!!!! Whao, helt perfekt!!!!!!!!!!