• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-29 21:38:07 följande:
    Jo men de ska ingå fästen till ramen med. 
    Precis som de gör till mugghållaren men ja dom går att köpa separat! kostar 30-.35 kr  
    Säker? Jag köpte en mugghållare samtidigt som jag fick med fyra fästen till men inget av dem passar på ramen och det är bara de fyra som finns med i bruksanvisningen.
  • BeeWee
    mammageno skrev 2011-04-29 21:40:44 följande:
    Ja jag förstod att något var fel på mig när jag pratade med bohusbebis och ngt hemligt inom mig dök upp: - en skötväskelängtan... Men jag jag har ju en skrek förnuftet...hihi

Nä men skämt åsido jag behöver (säger jag till min man...) en till bee'et som sitter bra på handtaget...
    Jag har en Skiphop-väska som sitter perfekt på Bee + handtaget. Det är den där varianten utan lock och med två fickor framtill.
  • Katjan

Är verkligen inget Missoni fan så de nya toppsetten går bort. Marc Jacobs är mer min stil...

• linaenn

Tycker de nya Missoni-topparna är supersnygga!! Båda två faktiskt, även om den till Bee är snäppet vassare.

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Joddan

OT
    Nu är LILY här. Oerhört snabb förlossning kom hon 4.32 imorse, startade vid 2 tiden. Knubbig och go!

• linaenn
    Joddan skrev 2011-04-30 08:52:22 följande:
    OT
    Nu är LILY här. Oerhört snabb förlossning kom hon 4.32 imorse, startade vid 2 tiden. Knubbig och go!
    grattis!
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • mammageno

Grattis joddan! Låter som allt gick bra?