• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • BeeWee

Jättebra deal på Groupon ju!
    Någon som vet om man kan betala med två checkar samtidigt, alltså om jag köper en och sambon köper en? 

• gavagai
    BeeWee skrev 2011-05-03 17:04:56 följande:
    Jättebra deal på Groupon ju!
    Någon som vet om man kan betala med två checkar samtidigt, alltså om jag köper en och sambon köper en? 
    Ni kan förmodligen inte betala samma grej med två checkar, alltså köpa någonting för 1200 och betala 400, men köper ni däremot två olika saker, så kan det ju inte vara några problem, att ni alltså köper varsin sak för 600 kr och alltså har betalat 200 kr var. Eller?
  • gavagai

Om jag förstår saken rätt så har 406 personer köpt dealen nu, och den finns bara tillgänglig för 500 personer. Jag sticker iväg och handlar en jag.

• gavagai
    gavagai skrev 2011-05-03 17:36:15 följande:
    Om jag förstår saken rätt så har 406 personer köpt dealen nu, och den finns bara tillgänglig för 500 personer. Jag sticker iväg och handlar en jag.
    Nu har 407 personer köpt. Det blir mycket barnsaker inköpta nu, med den förra dealen jag tipsade om också. Undrar om jag egentligen behöver det...
  • BeeWee

Pratade med Babyrevolution. Man måste använda checkarna i två separata köp.

• gavagai
    BeeWee skrev 2011-05-03 18:15:01 följande:
    Pratade med Babyrevolution. Man måste använda checkarna i två separata köp.
    Ja, men man måste ju kunna vara där två personer samtidigt och köpa två olika saker. De kan ju inte veta om man hör ihop eller inte. Däremot förstår jag att de inte vill sälja t.ex. en barnvagn för 40% av priset tll någon som lagt ihop flera kuponger.
  • Noiis

Tjejer, det är jätte kul med tips och annat svammel som inte rör bugaboo. Men de har faktiskt inget med denna tråd att göra. Vi har en egen svammel tråd som har vart väldigt aktiv förr. Kan vi inte hålla sånt till den tråden?

• Lillla My

Är det här någon tidig variant?
    Jag har den här sufflan hemma och de andra i RED-kollektionen står det ju bara RED eller adoRED eller något på.  Fick den med vid en konkursauktion från butiken i Sickla (minns inte namnet på butiken längre).

• mammageno

Om det rör rabatter som gäller för bugaboo är det väl ok?

Jag störs inte men kan förstå resonemanget också gör den delen.

//Har hittat en röd sufflett, skall jag slå till? Jag börjar känna ett behov av skötväska, eller en kånken..? Går det med mellan storleken ?