• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Det finns impreneringsspray, funkar skitbra! Ta på ett osynligt ställe först. Varning det luktar starkt och det är nog inte bra att suga på.....

• Duntoffla
    MHoof skrev 2011-05-05 21:05:07 följande:
    Perfekt :D Tack!
    Den funkar tom mycket bättre med sittdelen. Med liggdel är varukorgen svår att komma åt men med sittdelen funkar det bra.

Konstigt att de inte visar bilder med den på, den ingår ju liksom i vagnen. 
  • MHoof
    Duntoffla skrev 2011-05-05 21:08:30 följande:
    Den funkar tom mycket bättre med sittdelen. Med liggdel är varukorgen svår att komma åt men med sittdelen funkar det bra.

Konstigt att de inte visar bilder med den på, den ingår ju liksom i vagnen. 
    Ja tyckte det jag med. När liggdelen är på är korgen under men inte på sittdelen. Tänkte ju att den måste kunna användas då med, men ville ju vara säker ;)
  • HopeSoon

Hej Bugaboo-lovers :)

Jag har kollat in den coola Cameleon i silver som finns på Köpbarnvagn.se. Just nu har dom en kampanj där man får med babyskydd om man köper en barnvagn. Vet någon om det är vanligt med sådana här kampanjer eller är det snarare ovanligt ?

Kampanjen är månaden ut och jag kommer då vara i vecka 21 vilket kanske är lite tidigt för att beställa en barnvagn så det är därför jag tvekar.

Jag är väl lite dumsnål kanske men jag tyckte det var en rätt bra deal ;) 

• HopeSoon

Jag menar såklart kampanjer som rör Bugaboo om det kanske inte riktigt framgick :)

• AnPa

Det är ovanligt med kampanjer med på-köpet grejer gällande bugaboo, slå till! Det är inte ovanligt att boka vagn tidigt däremot. Min syster bokade just en (typ samma deal men en annan vagn) nu och hon är i vecka 16 ;) (har dock varit på UL).

• mammageno

Tänk på att vissa har leveranstid på sjukt länge men vet inte när det gäller bugaboo men värt att ta och inte chansa!

• HopeSoon

Ja men man kanske skulle köra då.. den är ju bra snygg.. :) Jag ska på stora UL den 26 maj så jag tänkte vänta tills efter det iaf..

Tack snälla för era inputs :) 

• HopeSoon
    mammageno skrev 2011-05-05 21:39:39 följande:
    Tänk på att vissa har leveranstid på sjukt länge men vet inte när det gäller bugaboo men värt att ta och inte chansa!
    Ja jag har förstått det, dock står det på sidan att det är ca 7 dagars leverans ! Men  den får väl stå och glänsa i lägenheten ett tag då :)