• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:45:39 följande:
    Med Cameleons sufflettspännen så funkar det hyggligt. Sittdelstoppen och liggdelslocket passar perfekt, medan suffletten blir lite påsig men det beror på hur petig man är om det är snyggt eller inte
    Lille Mammsen skrev 2011-05-17 12:44:12 följande:
    jag bytte aldrig spännena,dom skulle va desamma 
    Helt rätt, det är suffletpinnarna som skall bytas. Skrev jag inte det? Drömmer
  • Lille Mammsen
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 14:07:23 följande:
    Lille Mammsen skrev 2011-05-17 12:44:12 följande:
    jag bytte aldrig spännena,dom skulle va desamma 
    Helt rätt, det är suffletpinnarna som skall bytas. Skrev jag inte det? Drömmer
    Kanske tolka dig fel   Du skrev "sufflettspännena"  och då tänkte jag på fästerna (som man petar ner sufflett pinnarna i) som vissa säger att man ska byta ut oxå.....som man inte behöver 
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2011-05-17 14:11:25 följande:
    Kanske tolka dig fel   Du skrev "sufflettspännena"  och då tänkte jag på fästerna (som man petar ner sufflett pinnarna i) som vissa säger att man ska byta ut oxå.....som man inte behöver 
    Haha, det var jag som försökte verka oskyldig, jag skrev helt fel
  • Joddan

Anpa
    Hittar inte frogen för 2800. Vill du inboxa mig? Har bläddrat o bläddrat på blocket... Kanske är lite blind

• AnPa

Joddan: jag hittar den inte heller nu så antar att den är såld... Prova att pruta på någon av de andra Det har legat väldigt många grodor ute den senaste tiden så ha lite is i magen. På sommaren brukar många vagnar vara svårsålda då folk sparar till sem-kassar eller är bortresta, då kan du nog hitta ett riktigt fynd!

• Ellabay

Toppen! Då ska jag nog leta sittdelstopp till min lilla gecko. :) byta suflettpinnar och leta suflett. :)

• Sweetheartno1

Blev precis uppringd av Barnbutiken i Heron, som berättade att dom stänger sista Maj ! Så jag får antingen komma och hämta vagn och skötbord innan dess eller hämta det inne i stan ! Känns ganske kul att få hämta det tidigare ! Så jag ska nog hämta det nästa vecka !