• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008
    AnPa skrev 2011-05-16 08:36:58 följande:
    Beställ från Kidzshop?
    Ang reservdelar har jag haft en någolunda dialog via mejl med dom. De lovade o lovade att ge svar pris o leveranstid ! Sakerna var beställda till och med.

Sen hörde jag inget mer, får inte svar då jag mejlar dom heller, riktigt crappig service.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • mammageno

Haha jag gjorde samma sak i går, sprang o leta överallt efter min svarta, konstigt... Roligt att vi är tre som har gamla bee här nu.

Jag har alla sufletter utom khaki nu men uppväger med en prickig! Jag tror den finns i mitt galleri!
    Tycker dock att den är liiite för söt, men väldigt välsydd.

• mammageno

Har sytt en väska som sitter på sitsen till och den är också lite gulligare, allt blev lite rockabilly stil?!?'
    Typ Elvis meets Hawaii / dots

• mammageno

Det är vi: du jag o mamsens! hade inte du många sufflor med? beroendeframkallande .... Jag gjorde ju en egen suffla men har inte kantbandat och sytt hål för knopparna, tyget var lite svårarbetat.

Jag la ju in min rosa suffla+ dyna på blocket och skulle tvätta dynan, och då färgar ngt i tråden ur sig lite svagt gult!?!! Så de två som var intresserade fick ingen (kan inte sälja den så) men bara sufflan verkar vara mättat på marknaden... har ifs inte ngn brådska alls så det spelar noll roll

• Sweetheartno1

Stämmer det att en CAM med vingmuttrar är bättre än det nya ?

• Asereht
    mammageno skrev 2011-05-16 12:28:58 följande:
    Det är vi: du jag o mamsens! hade inte du många sufflor med? beroendeframkallande .... Jag gjorde ju en egen suffla men har inte kantbandat och sytt hål för knopparna, tyget var lite svårarbetat.

Jag la ju in min rosa suffla+ dyna på blocket och skulle tvätta dynan, och då färgar ngt i tråden ur sig lite svagt gult!?!! Så de två som var intresserade fick ingen (kan inte sälja den så) men bara sufflan verkar vara mättat på marknaden... har ifs inte ngn brådska alls så det spelar noll roll
    Jo jag har många suffletter , elelr fyra då. Svart, röd, blå och gul. Gul kom med vagnen och så köpte jag röd och blå från Barnbutiken i Heron när de sålde ut sen köpte jag den svarta i nyskick på Tradera för en billig peng. Mina sufflor har varit så pass billiga i inköp att jag blivit snål där.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • mammageno

Jag vill ha en khaki med, såg en på blocket nu innan....:-P
    Jag tycker det hade varit sååå fint med en gräsgrön!!
    Funderar på att minipimpa en suffla med ett annat kantband, ?

• Asereht
    mammageno skrev 2011-05-16 12:32:42 följande:
    Jag vill ha en khaki med, såg en på blocket nu innan....:-P
    Jag tycker det hade varit sååå fint med en gräsgrön!!
    Funderar på att minipimpa en suffla med ett annat kantband, ?
    Grön hade varit snyggt eller tokorange! Jag är inte så förtjust i khaki, det har ju legat en på T länge men det är som sagt inte min färg.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • mammageno

Nä jag tyckte inte det heller men jag tänkte det kan vara fint i rätt Sammanhang, tex så som ngn hade det med unikko blomman i svart. Men jag har ju fina och lite roliga band till?...

Ja jag förstår jag blir med lite snål, jag tycker 300:- är Maxgräns