• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    mammageno skrev 2011-05-16 12:49:05 följande:
    Hittar inte den.. Men vill inte ha en ful...:-S
    Den var borta. Mammsens skrev att den var solblekt och då var den ju iget att ha iaf för det priset.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • mammageno

TRUE!

Ok om ni hittar fler sådana reor: säg till, eller tror ni det finns kvar?

• mammageno

Jag hade velat ha mandarin! O bubbelgumsrosa dyna! Med röda kantband kanske...?

• lissats

Någon som vet hur pramworld fungerar? Jag har tänkt beställa därifrån rätt länge nu men enligt deras lagerstatus har varan varit slut. När jag sen mailade dem så sa dom att en vara fanns kvar. Jag går in igen (var inne precis innan jag mailade) och ser att det nu fanns en vara att beställa.
    Brukar det alltid vara som så att man måste maila och att varorna egentligen finns fanns det står 0 på deras lagerstatus?
    Jag vill nämligen köpa fler saker och även dem har lagerstatus 0. Nån?

• Leo och Elliots Mamma

Jag hade Bugaboos sittdyna i Off White från det att den kom till sen sommaren förra året och tycker att den var och är super :) Dessutom är den helt suverän när det gäller tvätt..blir som ny :)

• Sweetheartno1
    annat82 skrev 2011-05-16 12:45:51 följande:
    Bättre är väl en definitionsfråga, men vissa tycker väl det. Jag tycker de nya är snyggare, men de gamla har ju inte alls lika stor risk att börja glida, vingmuttrarna alltså. Så vill man vara säkrare om man köper begagnad så är vingmuttrarna att föredra
    Har man köpt sin vagn ny och inte felbehandlar den så har man ju garantin om handtaget börjar glida
    Okok ! 
    Ja vi har ju köpt en ny, så man oroar mig inte på det sättet.  
    Men hur kommer det sig att dom inte går "tillbaka" till vingmuttrar om det var bättre?
    Jag tycker ju nya fästena är snyggare..  
  • Pandamamma

Sara E: Den rosa är jättejättefin!! Jag ville så hemskt gärna ha den men min man säger bestämt nej bara för att det är en pojke i magen Skrikandes

• AnPa
    Pandamamma skrev 2011-05-16 16:20:08 följande:
    Sara E: Den rosa är jättejättefin!! Jag ville så hemskt gärna ha den men min man säger bestämt nej bara för att det är en pojke i magen Skrikandes
    Ähh säg åt honom att man kan ha rosa ändå Skrattande Vi har haft cerise bee till sonen och jag tror att jag snart ska beställa hem en rosa sommarsufflett. Min blivande make bryr sig inte, så länge vagnen rullar