• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-16 12:28:58 följande:
    Det är vi: du jag o mamsens! hade inte du många sufflor med? beroendeframkallande .... Jag gjorde ju en egen suffla men har inte kantbandat och sytt hål för knopparna, tyget var lite svårarbetat.

Jag la ju in min rosa suffla+ dyna på blocket och skulle tvätta dynan, och då färgar ngt i tråden ur sig lite svagt gult!?!! Så de två som var intresserade fick ingen (kan inte sälja den så) men bara sufflan verkar vara mättat på marknaden... har ifs inte ngn brådska alls så det spelar noll roll
    Ska ha en svart + khaki någon stanns...börjar bli orolig att dom e finns kvar här i hemmet   :-/
  • Lille Mammsen
    Asereht skrev 2011-05-16 12:31:34 följande:
    Jo jag har många suffletter , elelr fyra då. Svart, röd, blå och gul. Gul kom med vagnen och så köpte jag röd och blå från Barnbutiken i Heron när de sålde ut sen köpte jag den svarta i nyskick på Tradera för en billig peng. Mina sufflor har varit så pass billiga i inköp att jag blivit snål där.
    Missade rea på suffletterna...va kostade dom där då (kommer säkert bli avis som f-n)  Hoppas på att slippa behöva jag sufflett nu....kan inte mina dyka upp nu 
  • mammageno

Jag tycker iaf den rosa känns inte jag men inte den blå heller. ( syrran har den, OCH den fina gula, Morr...hon är bra på att roffa åt sig :-P) Jag gillar gul o röd och svart och (kanske) khaki...kollar tradera dåra

• Asereht
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 12:42:46 följande:
    Missade rea på suffletterna...va kostade dom där då (kommer säkert bli avis som f-n)  Hoppas på att slippa behöva jag sufflett nu....kan inte mina dyka upp nu 
    När jag köpte så kostade röd och blå 199 kr styck, jag snodde typ den sista röda och den näst sista blå då. Sedan sänkte de priset till 149 och ända ned till 99 har jag för mig men då var det bara khaki kvar.De sista kanske tom gick ännu billigare.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-16 12:30:05 följande:
    Stämmer det att en CAM med vingmuttrar är bättre än det nya ?
    Bättre är väl en definitionsfråga, men vissa tycker väl det. Jag tycker de nya är snyggare, men de gamla har ju inte alls lika stor risk att börja glida, vingmuttrarna alltså. Så vill man vara säkrare om man köper begagnad så är vingmuttrarna att föredra
    Har man köpt sin vagn ny och inte felbehandlar den så har man ju garantin om handtaget börjar glida
  • Lille Mammsen
    mammageno skrev 2011-05-16 12:44:26 följande:
    Jag tycker iaf den rosa känns inte jag men inte den blå heller. ( syrran har den, OCH den fina gula, Morr...hon är bra på att roffa åt sig :-P) Jag gillar gul o röd och svart och (kanske) khaki...kollar tradera dåra
    Den på tradera va solblekt och hon ville väl ha 200 eller va det 250 ??
  • Lille Mammsen
    Asereht skrev 2011-05-16 12:44:46 följande:
    När jag köpte så kostade röd och blå 199 kr styck, jag snodde typ den sista röda och den näst sista blå då. Sedan sänkte de priset till 149 och ända ned till 99 har jag för mig men då var det bara khaki kvar.De sista kanske tom gick ännu billigare.
    Sliter nästan av mig håret   :-/  Vill oxå haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Sara E
    bohusbebis skrev 2011-05-16 11:53:02 följande:
    Den plommonlila har varit hemma hos oss och vänt, gillade den inte riktigt. Mer plommonvinrödlila... Tror den rosa är jättefin, men den är nästan slut överallt    Hade en beställning inne hos www.beba.se men de skulle inte få in den igen förrän i slutet av maj.  Har hört från flera håll att den gröna var en besvikelse och de har valt bort den, men inte sett den själv.
    Gör inte så mycket att den är slut just nu isf. Bebis kommer inte förrän i Oktober. Och en ljus rosa suffla till min 2½ åriga kille klarar jag mig utan
    Men det kräver ju såklart en flicka i magen för att jag ska köpa en. Och jag tror att det är en Pojke. Men fantisera kan man ju alltid =))
    ♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 4/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • mammageno

Hittar inte den.. Men vill inte ha en ful...:-S