• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • withhope
    bohusbebis skrev 2011-05-18 08:23:12 följande:
    Withhope, såg kopian i bildtråden. Synd att det var en kopia, för det var en snygg färg!
    Visst var den snygg :). Saken är att det ligger en ute på tradera som ser onekligen lik ut.. Sålde min vagn till Kristianstad, denna säljaren är en liten bit där ifrån+ att hon hade sålt en svart fleece sufflet innan (min köpare fick med en ny av mig). Hoppas jag har fel, att det inte är en kopia (men loggan på sittdelslocket och ettiketerna gör mig väldigt misstänksam..) och att det är min köpare som säljer den som en äkta, när jag gav henne den som kopia (gratis)..
    http://www.tradera.com/bugaboo-topset-canvas-mork-begie--auktion_340818_133374184
    Vad tror du bohusbebis?
  • Sweetheartno1
    AnPa skrev 2011-05-17 23:41:23 följande:
    Många väljer därför en annan lift! Babyproffsens är poppis, har en egen liten sufflett Kolla bildtråden, prus har lagt upp en bild på bee + med den liften i
    Ok ! vad är det för skillnad på babyproffsens och bugaboos egen ? 
    Man måste väl spänna fast bebisen ? Som jag fattar det ?  
  • mammageno

Sån gardin har jag gjort själv aslätt, kan se om jag får in en bild.
    Den sufflan jag har nu finns det knappar på så jag skall nog sy en med knapphål.
    Kurtis har uvskydd i men jag tycker dem har för få ringar. ..

Ang cocoonen, den bar tydligen inte bra, babyproffsens och pot samt den min syrra har, kronans går superbra. Den är från tiogruppen, mönstrad: sååå fin. Finns nog bild i mitt galleri.

• withhope
    withhope skrev 2011-05-18 09:15:05 följande:
    Visst var den snygg :). Saken är att det ligger en ute på tradera som ser onekligen lik ut.. Sålde min vagn till Kristianstad, denna säljaren är en liten bit där ifrån+ att hon hade sålt en svart fleece sufflet innan (min köpare fick med en ny av mig). Hoppas jag har fel, att det inte är en kopia (men loggan på sittdelslocket och ettiketerna gör mig väldigt misstänksam..) och att det är min köpare som säljer den som en äkta, när jag gav henne den som kopia (gratis)..
    www.tradera.com/bugaboo-topset-canvas-mork-be...
    Vad tror du bohusbebis?
    Letade upp ett gammalt mail och kan se att det är samma namn på köparen och tradera... Har mailat och bett om en bättre bild på ettiketterna, får se vad som händer.
  • LHUF
    thisissarah skrev 2011-05-18 09:20:40 följande:
    Jag hittade en som syr i olika tyger, lite billigare också! handbymima.blogspot.com/search/label/Prislist...
    Tack för tipset, ser ju likadana ut

Någon som har haft något sådant här till vagnen?   köpte ju en solsufflett efter tips härifrån men den var inte så bra kan jag säga nu efter använt den ett tag.. 
    Tilde 080319
  • thisissarah
    LHUF skrev 2011-05-18 09:38:37 följande:
    Tack för tipset, ser ju likadana ut

Någon som har haft något sådant här till vagnen?   köpte ju en solsufflett efter tips härifrån men den var inte så bra kan jag säga nu efter använt den ett tag.. 
    Jag tycker att den funkar bra!
  • AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-18 09:27:17 följande:
    Ok ! vad är det för skillnad på babyproffsens och bugaboos egen ? 
    Man måste väl spänna fast bebisen ? Som jag fattar det ?  
    Man måste spänna fast bebisen i bugaboos som jag förstått också. Babyproffsens har en egen liten suflett, är större, har handtag och du kan spänna fast den under liften i själva vagnen