• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ms Kanga
    han skrev 2010-04-21 11:04:22 följande:
    hej alla experter :) ni som INTE använder bb´s egna regnskydd- vad skulle ni rekomendera istället? helst ett som passar både ligg o sittvagn o tar liten plats :)
    Jag har ett tullsa - det funkar både till ligg och sittdel
    ♥Junior 071017♥ ♥Lillebror BF 100808♥
  • Xst
    Equal skrev 2010-04-21 11:05:48 följande:
    Jag sitter och har lite smått ångest, jag har nu en Vigour 4 (ja usch så jag svär) o ska sälja den, måste ha en ståbräda och kan inte ha en bra ståbräda på den. Jag älskar min Vigour 4. jaa faktiskt, och min dotter sover sjukt bra i den. Så frågan är kommer dottern älska en Bugga lika mycket och kommer även jag det tror ni?
    Mer Annars bjuder jag på avgiften till psyk !
  • Linmin

Jag väntar på en bugaboo gecko som jag har handlat från blocket. För att kunna köpa andra tyger till vagnen, ska man då köpa några bågar eller funkar det att bara sätta på ett annat tyg på geckon?

Ni som har ståbräda på er bugaboo, funka det bra? En del vagnar känns ju inte gjorda för att ha ståbräda, (brädan står ut alldeles för mycket)
    Åh vad jag längtar tills min buggaboo kommer:)
  • Kavat
    passau skrev 2010-04-21 10:50:05 följande:
    vad är en beg. gecko-klädsel värd?
    Ingen aning! Testa T?
  • Kavat
    Linmin skrev 2010-04-21 11:52:46 följande:
    Jag väntar på en bugaboo gecko som jag har handlat från blocket. För att kunna köpa andra tyger till vagnen, ska man då köpa några bågar eller funkar det att bara sätta på ett annat tyg på geckon? Ni som har ståbräda på er bugaboo, funka det bra? En del vagnar känns ju inte gjorda för att ha ståbräda, (brädan står ut alldeles för mycket) Åh vad jag längtar tills min buggaboo kommer:)
    Det funkar enbart med Geckos liggdel och sittdel för Geckon är mindre. Alltså det går, men det blir en del tyg över så det hänger nog en del om man har annat.
    MEN man kan köpa nya suflettpinnar och ha en Camelon suflett. Blir även den något stor, men stör man sig får man sy lite eller så får man sy en egen suflett själv.
    Man kan även använda sig av ryggstycket, hm, sälj som toppset oftast och då ingår sittdel (dvs bara tyg till ryggdelen), suflett och liggdelslock.

Åkpåse funkar till alla vagnar, det går ju att ta av locket om man vill. Och nya dynan funkar också förstås!
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-04-21 13:34:10 följande:
    Det funkar enbart med Geckos liggdel och sittdel för Geckon är mindre. Alltså det går, men det blir en del tyg över så det hänger nog en del om man har annat. MEN man kan köpa nya suflettpinnar och ha en Camelon suflett. Blir även den något stor, men stör man sig får man sy lite eller så får man sy en egen suflett själv. Man kan även använda sig av ryggstycket, hm, sälj som toppset oftast och då ingår sittdel (dvs bara tyg till ryggdelen), suflett och liggdelslock. Åkpåse funkar till alla vagnar, det går ju att ta av locket om man vill. Och nya dynan funkar också förstås!
    Förvirrande kanske. Med första sittdelen menade jag sittdelsklädsel bas. Alltså hela sitsen. Kolla på t.ex kidzshop så framgår bättre med bilder vad jag menar.
  • han
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-21 11:40:17 följande:
    Jag har ett tullsa - det funkar både till ligg och sitt

tack ska genast googla :P
  • Linmin

Jag får gå in på kidzshop och kolla, tack för svaret.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21