• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan

Det värsta är att det ser bättre ut än det är...min Bugabooväska är fylld med nagellack...

http://www.familjeliv.se/hem/kajsan/gallery/phpfefgtj.jpg

Jo just det!
  • Senap
    Kajsan skrev 2010-04-20 22:36:28 följande:
    Det värsta är att det ser bättre ut än det är...min Bugabooväska är fylld med nagellack...

{#lang_emotions_cry}
    My sugar is raw
  • Senap
    zasata skrev 2010-04-20 21:43:52 följande:
    Vad ni skrämer mig med fjädringen.. hade en britax vigour 4+ för typ 6mån, men den hadde 0 ifjädring kändes det som. hade frogen för 2½års sedan, så kom inte ihåg vad jag tyckte om den då. men nu har jag ju brio happy mixed och den har ju en massa fjädring. Hoppas min bee kommer snart och jag blir nöjd.. Nån som kör runt med en i Göteborg? Vad tycker ni?
    Jag var i Gbg på semestern och det funkade bra. Inte optimal på kullerstenen dock.
    My sugar is raw
  • Joddan

Jag använde inte heller fästena och det var glidande jag irreterade lig på, och sonen sparkade massor på den . Nu har jag ju ju be på camme. Så de borde jag tagit . Jag funderar på att sälja UJ och köpa Bee igen *saknar*

Silas 2009-03-03
  • Noiis
    Joddan skrev 2010-04-20 22:57:05 följande:
    Jag använde inte heller fästena och det var glidande jag irreterade lig på, och sonen sparkade massor på den . Nu har jag ju ju be på camme. Så de borde jag tagit . Jag funderar på att sälja UJ och köpa Bee igen *saknar*
    precis funkar ju om man har en spädis eller om man har den vänd frammåt! men annars så e faktiskt oioi's egna fästen skit!
  • lillaknytet
    lillaknytet skrev 2010-04-21 00:20:24 följande:
    Hej.. Hur rengör man bugaboon? Tänkte göra en vår rengöring Kram
    Ska man bara köra med vatten, eller kan man ha något mer? 
  • Noiis
    lillaknytet skrev 2010-04-21 00:46:34 följande:
    Ska man bara köra med vatten, eller kan man ha något mer? 
    vad ska du rengöra? hela vagnen?

hjul, chassi å ram kan man använda vatten å diskmedel eller annan rengöringsmedel. tänk på att inte ha för mycket vatten å medel på delarna med skumgummi då dom kan torka ut och spricka.

smörj hjulen efteråt!
    basklädsel tvättas i maskin 40 C tvättmedel inte sköljmedel
  • lillaknytet
    Noas mamma skrev 2010-04-21 01:00:48 följande:
    vad ska du rengöra? hela vagnen? hjul, chassi å ram kan man använda vatten å diskmedel eller annan rengöringsmedel. tänk på att inte ha för mycket vatten å medel på delarna med skumgummi då dom kan torka ut och spricka. smörj hjulen efteråt! basklädsel tvättas i maskin 40 C tvättmedel inte sköljmedel
    Tack, tänkte rengöra chassit och hjulen, blir ju inte rent med bara vatten
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21