• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imsa

puffar lite för mina frågor...  ;)

imsa skrev 2010-04-20 09:19:23 följande:
    vi ska utomlands i juni och undrar om det är många som tar med sin bee eller har ni en paraplysulky el likn med er? KAn man ta been utan transportbag? Behöver man betala extra för att ha vagn med sig eller hur funkar det? Vår bee strular med sitsen. Är den uppfälld efter att ha legat i bilen tex och man ska fälla ner sitsen så hakar den i på ena sidan så man får ta en nyckel för att inte bräcka sönder den. Vilket är smått pinsamt på stan kan jag tycka. Fler som har det problemet? Vagnen är från sommaren 07, är det då den "smala smala" varianten av bee? Många frågor känner jag... sorry!
  • rosenkind

Hej på er! Passar Oioi Hobo bra på en Bee? Nån som har bild i sitt galleri som jag får se?

** carpe diem **
  • Onyxia

Vet ju att det finns experter här så måste fråga. Kan man köpa till extra "gummisnodd" till sin åkbräda? Fick hem min idag från Kidzshop (supersnabb leverans :D ) och eftersom jag har en Bee och en Cam så hade det ju varit smidigt att ha en monterad på varje vagn för att slippa flytta varje gång man behöver flytta åkbrädan.

Btw. Storasyster älskar den redan och har provstått måååånga gånger redan här hemma (Lillebror kommer i början på Juni) och tycker mamma ska köra runt henne! :D

• thj
    Onyxia skrev 2010-04-20 19:34:50 följande:
    Vet ju att det finns experter här så måste fråga. Kan man köpa till extra "gummisnodd" till sin åkbräda? Fick hem min idag från Kidzshop (supersnabb leverans :D ) och eftersom jag har en Bee och en Cam så hade det ju varit smidigt att ha en monterad på varje vagn för att slippa flytta varje gång man behöver flytta åkbrädan. Btw. Storasyster älskar den redan och har provstått måååånga gånger redan här hemma (Lillebror kommer i början på Juni) och tycker mamma ska köra runt henne! :D
    {#lang_emotions_kiss}
    Man kan köpa till extra snoddar
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • Joddan
    rosenkind skrev 2010-04-20 19:34:01 följande:
    Hej på er! Passar Oioi Hobo bra på en Bee? Nån som har bild i sitt galleri som jag får se?
    Tyckte att Hobo är för stor och klumpig för Bee...
    Silas 2009-03-03
  • Fröken Småland

Oioi Hobo är stooor men Bee är stadig så det går riktigt bra. Jag kan försöka knäppa en bild i morgon om jag kommer ihåg det. Påminn mig gärna!

• LR75
    Xst skrev 2010-04-20 11:48:38 följande:
    *ger onda ögat åt*
    puss på dig!
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-20 13:38:00 följande:
    är och förblir en fröken *ung*
    precis, fröken!
  • LR75
    Shoegirl skrev 2010-04-20 13:10:42 följande:
    frun, faktiskt. *vet*
    vet också, men för mig är hon en fröken.
  • zasata

Vad ni skrämer mig med fjädringen..
    hade en britax vigour 4+ för typ 6mån, men den hadde 0 ifjädring kändes det som.
    hade frogen för 2½års sedan, så kom inte ihåg vad jag tyckte om den då.
    men nu har jag ju brio happy mixed och den har ju en massa fjädring.
    Hoppas min bee kommer snart och jag blir nöjd.. Nån som kör runt med en i Göteborg? Vad tycker ni?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21