• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    Sara E skrev 2011-05-27 16:19:39 följande:
    Nu börjar jag tröttna. Fortfarande ingen suflett från Kidzshop
    Beställde i fredags.
    De skickar ju med schenker och har man otur kan det ta lite tid. Har du pratat med dem? 

När företag skickar med schenker så är det schenker som aviserar kunden när varan loggats in hos ombudet. Om då ombudet är llite slö med inloggningen tex så tar det lätt någon dag extra. Been there!
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Noiis

smet in i heron i dag, 3 sommar sufletter fanns de då, en marin, en offwhite och en svart. och en vit skin skötväska. de va de hela 10%rabatt på alla vagnar och bilstolar.

själv köpte jag 3 bokstäver för 1 kr st haha 

• Aleacim
    AnPa skrev 2011-05-27 17:31:06 följande:
    Kul! Klarblå eller marinblå? *nyfiken*
    Den klarblå, tyckte det blev hur snyggt som helst då jag har det helsvarta chassit Glad
  • galojj
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-27 19:51:35 följande:
    smet in i heron i dag, 3 sommar sufletter fanns de då, en marin, en offwhite och en svart. och en vit skin skötväska. de va de hela 10%rabatt på alla vagnar och bilstolar.

själv köpte jag 3 bokstäver för 1 kr st haha 
    åh, jag skulle velat ha den offwhitea!!!
  • HopeSoon

Heej Buga-brudar,
    Är det någon som sett dom nya sommarfärgerna live? Jag var och letade idag (i Uppsala) men där fanns dom inte. Är väl egentligen Purple jag är intresserad av. Ser otroligt snygg ut.. Undrar även om det är någon som vågat beställa från Pramworld? Det är ju priser som begagnade buggor! Har en kompis som beställt en sulky McLaren, och allt gick smidigt och bra.. Men är det något som är annorlunda, typ med chassit och så? Fungerar bilstolsadaptern? 

Har testat hur många vagnar som helst senaste veckorna (testkört då jag inte fått min bebis än;)) Men går bara tillbaka till Bugaboo hela tiden, vilken otroligt snygg vagn! Jag är nästan lite kär i den  

• Asereht
    HopeSoon skrev 2011-05-28 12:52:50 följande:
    Heej Buga-brudar,
    Är det någon som sett dom nya sommarfärgerna live? Jag var och letade idag (i Uppsala) men där fanns dom inte. Är väl egentligen Purple jag är intresserad av. Ser otroligt snygg ut.. Undrar även om det är någon som vågat beställa från Pramworld? Det är ju priser som begagnade buggor! Har en kompis som beställt en sulky McLaren, och allt gick smidigt och bra.. Men är det något som är annorlunda, typ med chassit och så? Fungerar bilstolsadaptern? 

Har testat hur många vagnar som helst senaste veckorna (testkört då jag inte fått min bebis än;)) Men går bara tillbaka till Bugaboo hela tiden, vilken otroligt snygg vagn! Jag är nästan lite kär i den  
    Jag har sett sommarfärgerna men ingen var riktigt i min smak. Den lila är liksom lilavinröd, jag hade önskat en mer knalligt lila.

Jag har köpt vagn från Pramworld två ggr och det har gått hur bra som helst. Inte bugga dock utan P&T. Det är samma utförande i hela europa om jag förstått saken rätt, det är bara usa-modellerna som skiljer sig.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • HopeSoon
    Asereht skrev 2011-05-28 12:56:26 följande:
    Jag har sett sommarfärgerna men ingen var riktigt i min smak. Den lila är liksom lilavinröd, jag hade önskat en mer knalligt lila.

Jag har köpt vagn från Pramworld två ggr och det har gått hur bra som helst. Inte bugga dock utan P&T. Det är samma utförande i hela europa om jag förstått saken rätt, det är bara usa-modellerna som skiljer sig.
    Aha är den det.. hmmm jag känner att jag måste försöka se den live. Ska till England nästa vecka och kanske den finns där. Känns lite väl vågat att beställa innan man sett den. Jag trodde faktiskt också den var lite mer knalligt lila.. 

Skönt att det gått bra, okej så det är Usa som har annan modell, borde ju vara lika i Europa tycker man. Hur gick det med leveransen? Fanns varorna In stock eller var det beställningssortiment?