• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Som AnPa har jag hört på flera håll att folk inte gillat cocoonen. Den är som en liten mjuklift utan handtag vilket verkar dumt.

Flera har istället kört med Phil and Teds mjuklift eller den som AnPa nämde ovan.

• Ben10

Lindadjo - såg din vagn i bildtråden o blev alldeles alldeles förälskad i din denim klädsel.

Måste bara få veta mer om den från vilket år är den? Något speciellt namn på just denna denim klädsel den som finns nu heter väl typ 007 men det heter kanske alla?!?

Finns den att köpa ny någonstans el du har fyndat den begagnad isf tips på var/vad man ska söka efter?

En sån MÅSTE jag ha.

Har bestämt att ge buggan en andra chans ska se om jag kan fynda ett par terränghjul kanske det kan va en ide när man har den här hemma o swivel när man går i stan.

• annat82
    Ben10 skrev 2011-05-28 21:52:43 följande:

Lindadjo - såg din vagn i bildtråden o blev alldeles alldeles förälskad i din denim klädsel.

Måste bara få veta mer om den från vilket år är den? Något speciellt namn på just denna denim klädsel den som finns nu heter väl typ 007 men det heter kanske alla?!?

Finns den att köpa ny någonstans el du har fyndat den begagnad isf tips på var/vad man ska söka efter?

En sån MÅSTE jag ha.

Har bestämt att ge buggan en andra chans ska se om jag kan fynda ett par terränghjul kanske det kan va en ide när man har den här hemma o swivel när man går i stan.

Är ganska säker på att det är 007 hon har. Den är äldre och finns i så fall begagnad. Väldigt fin.
    De andra som finns är RED och den som kommit nu 107. RED finns också bara begagnad numera och 107 köps som hel vagn och säljs inte separat.
  • Noiis
    zasata skrev 2011-05-28 21:18:43 följande:
    jag hade tagit svart
    jag med

men jag gillar inte cocoonen! jag hade kört på nåt annat! Phil n teds funkar och det finns flera andra i England finns de ju så många andra roliga märken så mitt tips är att åka till ett ställe med många vagnar och testa.
    ska man ha mjuklift ska man ha med handtag tycker jag!
    vart i eng bor du? 
  • annat82

Var många som var till Barnbutiken i Heron city vid öppning idag. Fanns inte så mycket bugga-tilbehör som tidigare skrivits, 2 sommarsufletter och ett par parasol. Blev ett parasol, tänkte testa vad jag tycker, har inte använt parasol tidigare
    Sen blev det iofs mycket annat istället. Brukar bli det när sambon är med och shoppar

• Asereht

Eftersom Lindadjo tagit över denimklädseln av mig så kan jag berätta att det är en Frog originalklädsel. Frog denim kom i begränsad upplaga.

• AnPa
    annat82 skrev 2011-05-28 22:03:00 följande:
    Var många som var till Barnbutiken i Heron city vid öppning idag. Fanns inte så mycket bugga-tilbehör som tidigare skrivits, 2 sommarsufletter och ett par parasol. Blev ett parasol, tänkte testa vad jag tycker, har inte använt parasol tidigare
    Sen blev det iofs mycket annat istället. Brukar bli det när sambon är med och shoppar
    En fågel viskade i mitt öra att det var ett gäng tjejer där härom kvällen och handlade en hel del Då fanns det en hel del sommarsuffletter (alla färger i princip), 6-7 parasoll, rött topset, vit skinnväska, uv-kokong och några dynor som visst tog slut och ett blått topset.
  • Ben10
    Asereht skrev 2011-05-28 22:07:16 följande:
    Eftersom Lindadjo tagit över denimklädseln av mig så kan jag berätta att det är en Frog originalklädsel. Frog denim kom i begränsad upplaga.

Aha o den funkar såklart inte att sätta på en cameleon då såklart?!

Finns det någon av cameleon denimerna som liknar denna tycker dom e så mörka vill ha en sån här som ser ut som riktiga jeans ju

Tjurar lite då det verkligen var den första klädseln som jag fått en woooowwww känsla på,

Typiskt.

Lindadjo - om du tröttnar o den mot förmodan skulle gå att sätta på ett cameleon chassi så bara hojta till.

• Ben10

Förresten: Någon som har en bild på cameleons denim klädslar såelar ingen roll vilken bara den e mer verklighetstrogen.

Google bilderna är bara reklam bilder o där ser man inte hur färgerna ser ut.

• annat82
    Ben10 skrev 2011-05-28 22:17:23 följande:

Aha o den funkar såklart inte att sätta på en cameleon då såklart?!

Finns det någon av cameleon denimerna som liknar denna tycker dom e så mörka vill ha en sån här som ser ut som riktiga jeans ju

Tjurar lite då det verkligen var den första klädseln som jag fått en woooowwww känsla på,

Typiskt.

Lindadjo - om du tröttnar o den mot förmodan skulle gå att sätta på ett cameleon chassi så bara hojta till.

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_Denim_Edition___Paul_Frank_34137882.htm&w=2
    Bara som exempel på en 007 klädsel. Den är ljusast av de till Cameleon

Annars får du hitta en riktigt solblekt *ironisk*

RED och 107 är mörkare ja. Bild på RED kan jag nog fixa imorrn om jag kommer ihåg