• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1
    the baby skrev 2011-05-29 16:23:22 följande:
    Ja, hoppas det! Är ute och provkör nu, känns bra! :)
    Vart fick du tag på den ? Barnbutiken ?
  • Ellabay
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-29 20:39:55 följande:
    Haha näe det ser ju ut som en "vanlig" cam !
    visst gör det? Näääästan lite sugen på att slå till. va ju ett toppenpris för en så fräsch och snygg bugga. ;)
  • Sweetheartno1
    Ellabay skrev 2011-05-29 20:44:49 följande:
    visst gör det? Näääästan lite sugen på att slå till. va ju ett toppenpris för en så fräsch och snygg bugga. ;)
    Haha 
  • AnPa
    Ellabay skrev 2011-05-29 20:17:12 följande:
    Puffar lite på frågan hur man bäst paketerar buggan när den ska fraktas med posten..:)

Jag har aldrig skickat en bugga men däremot en swift. Jag tog loss hjulen och la i sitsen och spännde fast med selen (la i ett örngott), lindade även en handduk runt en hård del på chassit som stack ut, sen lindade jag in vagnen i x antal lager golvfoam (hade ingen bubbelplast) och den kom fram hel.

Fick hem en bee + som var väldigt välpacketerad i fleecefiltar och bubbelplast och sen istoppad en svart sopsäck och massa packtejp runt. Den kom fram hel den med

• Ellabay
    AnPa skrev 2011-05-29 20:57:02 följande:

Jag har aldrig skickat en bugga men däremot en swift. Jag tog loss hjulen och la i sitsen och spännde fast med selen (la i ett örngott), lindade även en handduk runt en hård del på chassit som stack ut, sen lindade jag in vagnen i x antal lager golvfoam (hade ingen bubbelplast) och den kom fram hel.

Fick hem en bee + som var väldigt välpacketerad i fleecefiltar och bubbelplast och sen istoppad en svart sopsäck och massa packtejp runt. Den kom fram hel den med

perfekt!
    Svarta soppsäckar, bubbelplast, tejp, örngott, filt. I got it! ;) 
  • Ellabay
    Lindadjo skrev 2011-05-29 21:26:54 följande:
    Herregud, vilken taskig kopia! Syns ju låååång väg. Man får väl inte sälja den som en bugaboo cameleon när det så uppenbart inte är det?!
    nä jag funderade på att anmäla annonsen men skickade istället ett mail till säljaren. Är den kvar så kanske man ska anmäla den. känns ju surt om nån stackare köper den och tror det är äkta vara.
  • standby

Med risk för att framstå som helt korkad måste jag ändå fråga. :)
    Med min Cam fick jag ett tillbehör, silvrigt, tunt tyg. Det finns en båge i, lika som i teg skyddet. Vad är detta (solskydd? Vild gissning) och HUR ska den sitta?
    Just nu har jag liggdelen på om det har betydelse.