• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • the baby
    Joddan skrev 2011-05-31 22:11:26 följande:
    Gillar också gamla denimen mer.
    Men en bee denim käns lite rockigt med nitar o allt . Skulle inte banga . Gillar också gul... Fast jag gillar intr gul mot det svarta, känna lite aik. Hahaha! Skadad sedan barndomen med två bröder
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 22:06:40 följande:
    sorry men det bara kom - l love denimen !!!
    Ingen fara. Glad Jag älskar denim, har till och med sytt en denim-sufflett till min cam. Men min sambo gillar det inte så mycket, så när han sa att jag "fick" köpa bee:t tänkte jag nog att han skulle få sista ordet vad gäller färg. Dumt nu i efterhand kanske... men den gula är verkligen fin! Och jag ska köpa den nya rosa suffletten till också. Är ingen rosa-tjej, men den gillade jag direkt! Och OJ vad den rullar bra, kommer aldrig att vilja köra camen igen...
  • AnPa
    the baby skrev 2011-05-31 22:34:01 följande:
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 22:06:40 följande:
    sorry men det bara kom - l love denimen !!!
    Ingen fara. Glad Jag älskar denim, har till och med sytt en denim-sufflett till min cam. Men min sambo gillar det inte så mycket, så när han sa att jag "fick" köpa bee:t tänkte jag nog att han skulle få sista ordet vad gäller färg. Dumt nu i efterhand kanske... men den gula är verkligen fin! Och jag ska köpa den nya rosa suffletten till också. Är ingen rosa-tjej, men den gillade jag direkt! Och OJ vad den rullar bra, kommer aldrig att vilja köra camen igen...

Du kommer nog vilja köra camen i vinter Jag är sugen på en blå suffla till vårt bee, vill ha en marimekko-dyna till med blå blommor.

• Joddan

Jag är en rosa tjej! Har cerise på mitt bee nu. Har haft röd svart och khaki också. Är GRYMT sugen på den nya rosa, ljusrosa. Den är helt ljuvlig irl!

"Once you go bee there is nothing else to see" var det väl ngn fyndig här som sa för ett tag sedan

• AnPa
    Joddan skrev 2011-05-31 22:44:40 följande:
    Jag är en rosa tjej! Har cerise på mitt bee nu. Har haft röd svart och khaki också. Är GRYMT sugen på den nya rosa, ljusrosa. Den är helt ljuvlig irl!

"Once you go bee there is nothing else to see" var det väl ngn fyndig här som sa för ett tag sedan

Åhh jag älskar cerise på bee!

• Joddan

För mig blir det min uj-duo i vinter och frog! SKA bara köpa frog.
    Har en på g en superfräsh ej solblekt etc för 4000:-. Men det känns så dyrt för en frog? Är det inte? Ingår åkpåse också men den vill jag inte ha

• the baby
    Skrattande
  • AnPa
    Joddan skrev 2011-05-31 22:46:46 följande:
    Har en på g en superfräsh ej solblekt etc för 4000:-. Men det känns så dyrt för en frog? Är det inte? Ingår åkpåse också men den vill jag inte ha
    Mjo lite dyrt, men när är den ifrån? Kan du sälja tillbehör? Du är ute efter en svart va?
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-31 22:46:46 följande:
    ja det är det väll? dem brukar ju ligga på runt 2500-2900 när är den ifrån?
  • Tant Pruselius

då kan den ceriisa flytta hit