• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82

Karma Police: Känner likadant sen been kom men tänkte att jag kan hinna ändra mig till hösten och ska köra camen med liggdel då AnPa: Lite som du Har en cerise på väg hem till mig nu

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-31 23:01:34 följande:
    Skulle du använda den?
    risken finns att så icke blir fallet...men alltid kul att kunna testa har ju svart gul och röd och ja jag har ju endast haft den röda på
  • AnPa
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 23:18:47 följande:
    risken finns att så icke blir fallet...men alltid kul att kunna testa har ju svart gul och röd och ja jag har ju endast haft den röda på
    Haha Jag visste inte att du hade en svart *misstänker att Prus undanhåller ett beroende*
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-31 23:23:38 följande:
    Haha Jag visste inte att du hade en svart *misstänker att Prus undanhåller ett beroende*
  • Joddan

Den är från -05!!!!!!! Men knappt använd enligt säljaren, haft flera vagnar. En helsvart (precis som jag vill ha,tills jag pimpat den med annat topset). Det var åkpåse och skötväska till, men de säljer jag så fall... Ska pruta ner den till 3000 iaf. Eller hur? Den är ju sex (!!!!) år!

• Joddan

Nää jag vill behålla cerise också... Kanske köper ljusrosa top till froggen ist . *dregel*

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-31 23:44:54 följande:
    Den är från -05!!!!!!! Men knappt använd enligt säljaren, haft flera vagnar. En helsvart (precis som jag vill ha,tills jag pimpat den med annat topset). Det var åkpåse och skötväska till, men de säljer jag så fall... Ska pruta ner den till 3000 iaf. Eller hur? Den är ju sex (!!!!) år!
    precis - spelar ingen roll hur oblekt den är 6år är sex år...2500
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-31 23:44:54 följande:
    du vet att frogen har nikotingult foder *ryyyyser*
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 23:56:46 följande:
    du vet att frogen har nikotingult foder *ryyyyser*
    går och sover för nu lät jag rysligt neggo, inte meningen alls- bara det att jag inte gillar fodret som grodn har - förutom på den orange där det är mörkblått...

natt natt!!!